hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > سمنان > سیزدهمین دوره مسابقات قرآنی وزارت نیرو در مرحله استانی برگزار می شود

سیزدهمین دوره مسابقات قرآنی وزارت نیرو در مرحله استانی برگزار می شود

سیزدهمین دوره مسابقات قرآنی ویژه کارکنان و همسر همکاران شرکت های وزارت نیرو در استان سمنان، در مرحله استانی به صورت غیرحضوری برگزار می شود.

دبیر امور فرهنگی و دینی صنعت آب و برق استان سمنان باعنوان این مطلب گفت: به دلیل شرایط کرونایی، این دوره از مسابقات به صورت مجازی و در رشته های علوم قرآنی؛ قرائت ترتیل، قرائت تحقیق، حفظ ، مفاهیم، زبان آموزی و تحقیق موضوعی، به میزبانی شرکت توزیع نیروی برق استان سمنان برگزار خواهد شد.

ابوالفضل همتی گفت: این مسابقات در روزهای سه شنبه و چهارشنبه ۱۸ و۱۹شهریور ماه سال جاری در بخش برادران و خواهران به صورت جداگانه به اجرا در خواهد آمد.

وی با اشاره به این که رشته های "مفاهیم" و "زبان آموزی" قرآن به صورت از راه دور و با همکاری مرکز آموزشی گیلان انجام می شود افزود: در رشته تحقیق موضوعی، هفت عنوان موضوع در نظر گرفته شده و تحقیق های علاقمندان این رشته ارائه شده است.

وی با بیان این که در رشته حفظ، از طریق ارتباط ویدئوکنفرانسی با شهرستان های مختلف استان و به صورت انفرادی انجام می گیرد یادآورشد: در رشته های قرائت تحقیق و ترتیل، متسابقین می بایست آیات مشخص شده را ظرف مهلت مقرر به صورت موبایلی ضبط نموده تا از سوی داوران، نفرات برتر مشخص شوند.

وی با اظهار این که پس از تعیین نفرات اول تا سوم هر رشته در مرحله استانی توسط شرکت های صنعت آب و برق استان، از آنان تقدیر صورت خواهد پذیرفت تصریح کرد: نفرات نخست هررشته، به مسابقات کشوری معرفی خواهند شد.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد