hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > سمنان > سهم استان سمنان از مشاغل آسیب‌دیده کرونا ۳ هزار میلیارد ریال است

سهم استان سمنان از مشاغل آسیب‌دیده کرونا ۳ هزار میلیارد ریال است

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سمنان بابیان اینکه سهم استان از مشاغل آسیب‌دیده کرونا سه هزار میلیارد ریال است، گفت: از این تسهیلات استقبال چندانی نشده است.

اسماعیل غنیان در دیدار با نماینده ولی‌فقیه در استان سمنان به مناسبت هفته تعاون به میزبانی دفتر امام‌جمعه این شهر، ضمن بیان اینکه کرونا باعث آسیب به بخش عمده‌ای از مشاغل در کشور و در استان سمنان شده است، ابراز داشت: بر این اساس در ستاد مقابله با ملی کرونا مقرر شد تا با ارائه تسهیلات بخشی از آسیب‌دیدگی و ضرر و زیان جبران شود.

وی ضمن بیان اینکه سهم استان سمنان از مشاغل آسیب‌دیده کرونا سه هزار و ۸۲۰ میلیارد ریال است، افزود: از این مبلغ تاکنون حدود ۱۵۰ تا ۰ ۱۶ میلیارد ریال پرداخت شد که آمارها خاکی از عدم استقبال برای دریافت این تسهیلات در استان سمنان است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان سمنان بابیان اینکه طی هفته تعاون هفت تعاونی در سطح استان افتتاح می‌شود، ابراز داشت: این تعاونی‌ها در شهرهای سمنان، شاهرود و گرمسار خواهد بود.

غنیان بابیان اینکه یک هزار و ۱۰۰ تعاونی در استان سمنان فعالیت دارند، تصریح کرد: در این تعداد تعاونی ۱۳ هزار و ۷۰۰ نفر مشغول به کار هستند که ۱.۱ درصد سهم تعاونی‌های کشور را به خود اختصاص داده است.

وی بابیان اینکه اشتغال‌زایی یکی از مهم‌ترین اهداف تشکیل تعاونی‌ها است، افزود: طبق آمارها ۱۱.۵ درصد اشتغال استان سمنان در بخش تعاون ایجاد شدند.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد