hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > ویژه استان ها > لزوم توسعه تعاونی‌ها در استان سمنان

لزوم توسعه تعاونی‌ها در استان سمنان

نماینده ولی‌فقیه در استان سمنان بابیان اینکه تعاونی‌ها می‌توانند سهم مهمی در اشتغال ایفا کنند، گفت: بر این اساس توسعه تعاونی‌ها در استان یک ضرورت محسوب می‌شود.

آیت‌الله سید محمد شاهچراغی در دیدار با مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان سمنان به مناسبت هفته تعاون به میزبانی دفتر خود ضمن بیان اینکه تعاونی‌ها در ایجاد اشتغال برای جوانان می‌تواند نقش‌آفرین باشد، ابراز داشت: بر همین اصل انتظار می‌رود مسئولان استان سمنان برای ایجاد اشتغال از طریق توسعه و تقویت تعاونی‌ها اقدام کنند.

وی ضمن بیان اینکه تقویت تعاونی‌ها در استان سمنان می‌بایست در دستور کار قرار گیرد، افزود: برای رفع مشکل بیکاری می‌توان به سمت تعاونی‌ها گام برداشت که در این خصوص رویکرد افزایش تعاونی‌ها باید در سرفصل کاری اقدامات لازم برای استان قرار گیرد.

نماینده ولی‌فقیه در استان سمنان بابیان اینکه تعاونی‌ها می‌توانند نه‌تنها در اقتصاد بلکه در سایر امور نیز پشتیبان باشند، ابراز داشت: امروز تعاونی‌های بسیار فعالی در استان سمنان وجود دارند که می‌توان از طریق همین موارد برای تقویت اشتغال گام‌های سازنده برداشت.

آیت‌الله شاهچراغی بابیان اینکه روی دیگر سکه اشتغال مهارت افزایی در جامعه است، تصریح کرد: برای گره‌گشایی از مشکل بیکاری باید مهارت‌آموزی در جامعه ارتقا یابد و آگاهی عموم نیز در این خصوص افزایش یابد.

وی افزود: کارگران از دیگر موارد مهمی هستند که باید حق‌وحقوق آن‌ها موردتوجه قرار گیرد و مسئولان عملکرد کارفرمایان را در این خصوص موردبررسی قرار دهند.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد