hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > اصفهان| اصفهان در فرهنگ ترافیک پایلوت کشور شد

اصفهان| اصفهان در فرهنگ ترافیک پایلوت کشور شد

معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهردار اصفهان گفت: با توجه به اینکه برنامه‌های شهرداری اصفهان در حوزه فرهنگ ترافیک در کل کشور بی‌نظیر است، به درخواست كلانشهرها، اصفهان به‌عنوان پايلوت كشوري انتخاب شد تا از برنامه‌های مرتبط با فرهنگ ترافيك اين شهر الگوبرداري شود.

علیرضا صلواتی پیرامون گردهمایی معاونان شهرداري کلان‌شهرهاي کشور براي بررسي مشکلات ترافيکي و آلودگي هوا اظهار کرد: هشت كميته در كميسيون حمل‌ونقل مجمع كلانشهرهاي كشور با موضوعات گوناگون فعال شد، در همین راستا مسئولیت کمیته حقوقی، بودجه و سرمایه‌گذاري در اين نشست بر عهده شهرداري اصفهان بود که در نشست اين کميته بر دو موضوع ويژه تأکيد داشتيم.

معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهردار اصفهان با بیان اینکه در این کمیته در مورد درآمدهای پایدار برای شهرداری‌ها و موضوع فرهنگ ترافیک و توسعه حمل‌ونقل پاک بحث و تبادل‌نظر شد، افزود: در موضوع نخست، بر تلاش‌ها و پیگیری‌ها برای اخذ بودجه مصوب شهرداری‌ها از دولت تأکيد شد، به‌رغم اينکه مطالبات بسياري در حوزه حمل‌ونقل، يارانه‌هاي اين بخش و يارانه زيرساخت‌ها از دولت داريم، اما هيچ کمکي از طرف دولت صورت نگرفته است، بنابراین مقرر شد با تشکیل کارگروه و هماهنگی با نمایندگان مجلس شورای اسلامي مطالبات شهرداري‌ها را در اين زمينه وصول کنيم.

صلواتی خاطرنشان کرد: همچنین پیشنهاد شد که برای توسعه حمل‌ونقل، درآمدها از طریق صندوقي فراهم شود که از طريق آن برنامه‌هاي مرتبط با توسعه حمل‌ونقل پاک را اجرا کنيم.

او با اشاره به لزوم تعامل با شورای اسلامی شهر برای تشکیل اين صندوق، گفت: اين موضوع به کاهش مشکلات، رفع نقاط ضعف و کمبودهاي حوزه حمل‌ونقل کمك مي‌كند.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد