hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > ورزشی > آذری: فعلاً وارد نقل‌وانتقالات نمی‌شویم

آذری: فعلاً وارد نقل‌وانتقالات نمی‌شویم

مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان گفت: من وارد بازار هیجانی نقل‌وانتقالات نمی‌شوم و زمانی خرید می‌کنم که از التهاب بازار کم شده باشد.
سعید آذری ، در مورد عدم فعالیت باشگاه فولاد خوزستان در نقل‌وانتقالات تا الان اظهار داشت: هنوز وارد بازار نقل‌وانتقالات نشدیم و هر وقت التهاب بازار کم شد کارمان را شروع می‌کنیم. بازاری که راه افتاده کاذب است و من دلیلی نمی‌بینم در این برهه وارد شوم. از این رو سرفرصت خرید می‌کنم تا بتوانم روی آن سرمایه‌گذاری کرده و به قیمت بفروشم.
وی با اشاره به هیجان کاذب روز‌های اول بازار نقل‌وانتقالات تصریح کرد: من تفکر منطقی دارم و مخالف موج دیگران نیستم ولی برای چه باید برای یک بازیکن ۲ میلیارد تومانی ۱۰ میلیارد تومان پول بدهم؟ مگر این بازیکن در طول سال چند برابر افزایش کیفیت پیدا کرده که این همه افزایش قیمت داشته است. ما هنوز نمی‌دانیم فوتبال یک صنعت است و به جز مبانی فنی و برگزاری مسابقات باید منبع درآمد باشد. وقتی هیچ درآمدی از این فوتبال به وجود نمی‌آید این هزینه سرسام‌آور بازیکنان را چطور باید تامین کرد؟ تا چه زمانی باید دولت جور باشگاه‌ها را بکشد؟
مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان نقش مدیران در وضعیت موجود بازار نقل‌وانتقال بازیکنان را پر رنگ دانست و تاکید کرد: برخی مدیران ناخواسته به این بازار کاذب دامن می‌زند. باشگاه‌هایی که تیم‌های آکادمی دارند می‌توانند به قیمت از دست دادن سمتشان کار اصولی انجام دهند. شاید فکر می‌کنند اگر نتیجه نگیرند میزشان را از دست می‌دهند. من به کار اصولی اعتقاد دارم و همیشه سعی کردم منطقی خرید و فروش کنم. در تیم ما بازیکنان بااستعداد رو به پیشرفت بودند که قرارداد‌هایی ۱۰۰ میلیونی داشتند، ولی فوتبال بازی کردند و هچ‌چیز از آنهایی که در دیگر باشگاه‌ها دو، سه میلیارد پول گرفتند کم نداشتند.
آذری در پاسخ به این سوال که آیا نگران از دست دادن بازیکنان مورد نظر جواد نکونام و پیوستن‌شان به دیگر تیم‌ها نیست خاطرنشان کرد: از نظر من بازیکنان در ایران آنقدر با هم تفاوت ندارند که نتوانیم جانشینی برایشان پیدا کنیم. در لیست نکونام در هر پست ممکن است چند بازیکن زیر نظر باشد. بدون شک نکونام این موضوع را رعایت کرده و من نیز حواسم هست. به هر حال بعد از مدت‌ها مدیریت می‌دانم چطور تیم ببندم. از این رو نگران نیستم و زمانی وارد بازار نقل‌وانتقالات می‌شوم که التهاب بازار فروکش کند.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد