hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > سمنان > بازدید از چاپخانه های شهرستان دامغان

بازدید از چاپخانه های شهرستان دامغان

معاون فرهنگی و رسانه ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان در بازدید از چند چاپخانه شهرستان دامغان به بررسی مسایل و مشکلات این مراکز پرداخت.
به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان، ابوالفضل صادقی نژاد در این بازدید گفت: صنعت چاپ ثبت آگاهانه دانایی انسان در قالب اوراقی است که دسترسی جامعه به نخبگی را فراهم می کند، چاپ کتاب به عنوان بزرگترین شاخصه فرهنگی جامعه است که امکان برخورداری اجتماع از دانش برجستگان یک سرزمین است.

وی ادامه داد: تقویت موسسات چاپ و نشر در واقع تقویت سبد دانایی خانواده است، یکی از راه های نخبگی جامعه امکان تولید و توزیع کتاب و تشویق به کتاب و کتابخوانی را افزایش دهیم.  

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان دامغان نیز در این بازدید با توجه به اهمیت صنعت چاپ گفت: چاپخانه مؤسسه ای است که از عهد‌هٔ انجام کارهای چاپی بر روی کاغذ و سایر اشیا از طریق انواع چاپ برمی آید و به تعبیری دیگر، محلی است که چاپ کتاب، نشریات و مانند آن در آنجا انجام می‌گیرد.

حسین امینیان ادامه داد: امروزه، چاپ به عنوان یک فرآیند انبوه صنعتی در نظر گرفته می شود که بخش اساسی صنعت نشر و بخش مهمی از فعالیت‌های اداری و حکومتی را شامل می‌شود.

در این برنامه از مدیران موسسات چاپ و نشر تقدیر و تشکر به عمل آمد.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد