hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > ورزشی > تداوم همکاری تراکتور با الهامی/ آغاز نقل و انتقالات پس از جلسه هیئت‌مدیره با زنوزی

تداوم همکاری تراکتور با الهامی/ آغاز نقل و انتقالات پس از جلسه هیئت‌مدیره با زنوزی

مدیرعامل باشگاه تراکتور از تداوم همکاری با ساکت الهامی و آغاز فعالیت نقل و انتقالاتی طی روزهای آتی خبر داد.

میرمعصوم سهرابی، مدیرعامل باشگاه تراکتور در گفت‌وگو با بخش خبری شبکه سهند در خصوص قهرمانی این تیم در جام حذفی فوتبال کشور اظهار داشت: این موفقیت بزرگ را به هواداران عزیزمان تبریک می‌گویم و خداوند را شاکرم که توانستیم این هواداران که در سرما و گرما، شکست و پیروزی در کنارمان بوده‌اند را شاد کنیم.

وی افزود: سیاست‌گذاری و هدف مالک باشگاه، هیئت‌مدیره و بنده این بود که تیممان را از حاشیه‌ها دور کرده و تمام اعضای تیم با حفظ تمرکزشان، بازی‌های لیگ و جام حذفی را با سربلندی و دستیابی به اهداف پیش‌بینی‌شده پشت سر بگذارند. بر همین اساس سعی کردیم موضوع نقل و انتقالات و جذب بازیکن را پس از این مسابقات آغاز کنیم.

مدیرعامل باشگاه تراکتور در خصوص زمان آغاز فعالیت‌های نقل و انتقالاتی این باشگاه گفت: در جلساتی که طی یکی دو روز آتی بین اعضای هیئت‌مدیره و مالک باشگاه برگزار می‌شود، سیاست‌گذاری و بودجه باشگاه مشخص شده و با توجه به اینکه در سال آتی در لیگ قهرمانان آسیا، لیگ برتر و جام حذفی حضور خواهیم داشت، با قدرت وارد نقل و انتقالات شده و تیمی در حد نام آذربایجان و این هواداران را روانه مسابقات خواهیم کرد.

سهرابی در رابطه با وضعیت ساکت الهامی و تداوم همکاری تراکتور با این مربی خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه پیش از این قرارداد آقای الهامی تمدید شده است، همکاری با وی ادامه خواهد داشت. کلیه سیاست‌های نقل و انتقالاتی باشگاه در خصوص جذب بازیکنان طی یکی دو روز آتی مشخص می‌شود و امیدواریم بتوانیم تیممان را برای مسابقات فصل آتی تقویت کنیم.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد