hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > اقتصادی > قیمت حدودی گوشی Galaxy A42 5G مشخص شد

قیمت حدودی گوشی Galaxy A42 5G مشخص شد

یکی از وب‌سایت‌های تحلیلی قیمت حدودی گوشی Galaxy A42 5G را اعلام کرد.
 چند ماهی است که شرکت‌های تولید کننده گوشی‌های هوشمند به فکر ساخت گوشی‌هایی با پشتیبانی از شبکه 5G افتاده‌اند و دائما شاهد انتشار اخباری درباره این موضوع در فضای مجازی هستیم. به تازگی نیز اخباری در فضای مجازی درباره قیمت گوشی میان رده 5G شرکت سامسونگ منتشر شده است که اعلام می‌کند سامسونگ قصد دارد با عرضه گوشی Galaxy A42 5G، ارزان قیمت‎‌ترین گوشی 5G خود را وارد بازار کند. به این ترتیب لقب ارزان قیمت‌ترین گوشی 5G شرکت سامسونگ از Galaxy A51 5G به Galaxy A42 5G واگذار خواهد شد.
طبق اعلام برخی از منابع، قرار است گوشی Galaxy A42 5G در ماه نوامبر وارد بازار اروپا شود که قیمت احتمالی آن چیزی حدود ۳۷۰ یورو خواهد بود. علاوه بر این طبق اطلاعاتی که در گذشته از این گوشی منتشر شده است، گوشی Galaxy A42 5G در سه رنگ سیاه، سفید و خاکستری عرضه خواهد شد.
گوشی Galaxy A42 5G

برخی از اطلاعات سخت افزاری گوشی Galaxy A42 5G

گوشی میان رده سامسونگ، از یک صفحه نمایش لمسی با اندازه ۶.۶ اینچ استفاده خواهد کرد که از نوع Super AMOLED Infinity-U است و دوربین جلوی این گوشی به صورت یک بریدگی روی آن قرار گرفته است. باتری استفاده شده در این گوشی با ظرفیتی ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی خواهد داشت که عملکرد بسیار مناسبی را در استفاده روزمره از این گوشی به کاربر ارائه می‌کند.
دوربین پشتی گوشی Galaxy A42 5G به صورت چهارگانه طراحی شده است که به وسیله یک مربع از بدنه گوشی جدا شده و فلش آن دقیقا زیر چهار دوربین قرار گرفته است. لنز اصلی استفاده شده در دوربین این گوشی کیفیتی ۴۸ مگاپیکسلی دارد که در کنار یک لنز اولترا واید ۸ مگاپیکسلی، یک لنز ماکرو ۵ مگاپیکسلی و یک لنز عمق سنج ۵ مگاپیکسلی توانایی ثبت تصاویر با کیفیتی را دارد. گفتنی است دوربین جلوی این گوشی کیفیتی ۲۰ مگاپیکسلی خواهد داشت.
با این حال هنوز سامسونگ قیمت دقیق این گوشی در بازار جهانی را اعلام نکرده است و برای مشخص شدن این موضوع باید تا زمان اعلام رسمی سامسونگ منتظر ماند.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد