hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > اجتماعی > آغاز انتخاب رشته کارشناسی ارشد ۹۹ از امروز

آغاز انتخاب رشته کارشناسی ارشد ۹۹ از امروز

سخنگوی سازمان سنجش گفت: پذیرفته شدگان آزمون کارشناسی ارشد سال ۹۹ دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی از امروز می‌توانند نسبت به انتخاب رشته اقدام کنند.
فاطمه زرین‌آمیزی، سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور ، درباره زمان آغاز انتخاب رشته کارشناسی ارشد، اظهار کرد: نتایج اولیه کنکور کارشناسی ارشد پنج شنبه، ۱۳ شهریور اعلام شد و انتخاب رشته داوطلبان مجاز شده در این مرحله از امروز (شنبه، ۱۵ شهریور) آغاز می‌شود و در ساعت ۲۴ سه شنبه، ۱۸ شهریور به پایان می‌رسد.  
او با بیان اینکه در این مرحله تعداد ۴۲۴ هزار و ۲۷۶ داوطلب مجاز به انتخاب رشته شده‌اند، گفت: داوطلبان با مراجعه به سایت سازمان سنجش و دانلود و مطالعه دفترچه، می توانند در صورت تمایل اقدام به انتخاب ۱۰۰ کد رشته تحصیلی کنند.  
سخنگوی سازمان سنجش تاکید کرد: انتخاب رشته متقاضیان پذیرش در دانشگاه آزاد به صورت مجزا انجام می‌شود و داوطلبان برای انتخاب رشته‌های تحصیلی دانشگاه آزاد باید به سایت مرکز آزمون این دانشگاه آزاد مراجعه کنند.
بر اساس اعلام دانشگاه آزاد،  پذیرش و فارغ التحصیلی آن دسته از داوطلبان شرکت کننده در آزمون کارشناسی ارشد سال ۹۹ که براساس کارنامه صادره از سوی سازمان سنجش آموزش کشور مجاز به انتخاب رشته شده اند و علاقه مند به انتخاب رشته/محل های دایر در دانشگاه آزاد هستند می توانند با استفاده از کد دسترسی انتخاب رشته مندرج در ذیل کارنامه سازمان سنجش از روز یکشنبه، ۱۶ شهریورلغایت ساعت ۲۴ روز سه شنبه، ۲۵ شهریور با مراجعه به سامانه ثبت نام الکترونیکی مرکز سنجش ، پذیرش و فارغ التحصیلی نسبت به انتخاب رشته اقدام کنند.
دفترچه راهنمای انتخاب رشته تحصیلی دانشگاه آزاد همزمان با شروع انتخاب رشته از طریق سامانه فوق منتشر و دراختیار داوطلبان قرار خواهد گرفت.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد