hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > ویژه استان ها > سرویس دهی رایگان ناوگان اتوبوسرانی بندرعباس در روز اول مدرسه

سرویس دهی رایگان ناوگان اتوبوسرانی بندرعباس در روز اول مدرسه

رئیس سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری بندرعباس، گفت: همزمان با بازگشایی مدارس بندرعباس تعداد ۲۲ دستگاه اتوبوس با نصف ظرفیت معمول هر اتوبوس کار خدمات دهی به دانش آموزان و شهروندان را به صورت رایگان انجام‌ خواهند داد.
حسین اخلاقی صبح امروز(۱۵ شهریورماه) در جمع خبرنگاران با اعلام این خبر عنوان کرد: به مناسبت بازگشایی مدارس جلسه ای با عنوان "طرح ویژه حمل و نقل عمومی، با هدف تسهیل تردد دانش آموزان" در نخستین روز از سال تحصیلی جدید، در سازمان برگزار شد.
وی ادامه داد: به همین منظور تدابیر ویژه ای جهت رعایت دستورالعمل های بهداشتی در تاکسی و اتوبوس های شهری بندرعباس اندیشیده شد.
اخلاقی در ادامه عنوان کرد: همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید که از پانزدهم شهریور ماه آغاز خواهد شد، ۲۲ دستگاه اتوبوس با ۵۰ درصد ظرفیت و با رعایت فاصله گذاری اجتماعی در ناوگان، فعالیت خود را انجام‌ می دهند.
به گفته وی: فعالیت اتوبوس های درون شهری بندرعباس با گسترش بیماری کرونا و با هدف قطع زنجیره انتقال ویروس از پانزدهم اسفند سال ۹۸ متوقف شده بود.
رئیس سازمان حمل و نقل شهرداری افزود: رعایت فاصله اجتماعی در اتوبوس ها با نصب برچسب بر روی صندلی ها به صورت یکی در میان مشخص شده است.
اخلاقی خاطر نشان کرد: طبق نیاز سنجی در نظر گرفته شده در مناطق مختلف سطح شهر این اتوبوس ها در مسیرهای بلوار امام خمینی(ره)، بلوار امام حسین(ع)، کوی ملت و پیامبر اعظم(ص) خدمات رسانی رایگان به دانش آموزان را انجام می دهند.
این مسئول با اشاره به الزام استفاده از ماسک در حمل و نقل عمومی، اظهار کرد: داشتن ماسک برای راننده و مسافران در تاکسی و اتوبوس الزامی بوده، و ارائه خدمات به افراد بدون ماسک ممنوع است.
اخلاقی تصربح کرد: از طرفی برای کنترل رعایت دستورالعمل های بهداشتی در ناوگان درون شهری پنج اکیپ ویژه نظارت و بازرسی در مسیرهای پر تردد، جهت رعایت اصول بهداشتی و عدم تخلف رانندگان، مستقر شده اند.
رئیس سازمان حمل و نقل شهرداری اظهار کرد: آندسته از والدینی که برای ایاب و ذهاب فرزندان خود تقاضای سرویس مطمئن را دارند، با مراجعه به مدارس، اطلاعات شرکت های حمل و نقل دانش آموزی تحت نظارت و تایید شده از سوی سازمان را دریافت، و برای داشتن سرویس به این شرکت ها مراجعه کنند.
به گزارش ایسنا، شهروندان گرامی می توانند نظرات خود از نحوه خدمات رسانی ناوگان حمل و نقل عمومی را به سامانه پیامکی سازمان به شماره ۳۰۰۰۷۶۱۷۶۱ ارسال کنند.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد