hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > ورزشی > سردار باز هم غیبت کرد، خط خورد

سردار باز هم غیبت کرد، خط خورد

تیم ملی فوتبال ایران فردا (18 شهریور) تهران را به مقصد ازبکستان ترک خواهد کرد تا سه‌شنبه بیستم همین ماه در تاشکند در دیداری دوستانه به مصاف ازبکستان برود. برهمین اساس ملی‌پوشان کشورمان چند روزی است که تمرینات خود را زیرنظر کارلوس کی‌روش آغاز کرده‌اند و از ساعت ۱۰ صبح روز گذشته نیز در زمین شماره یک ورزشگاه آزادی، برنامه‌های تاکتیکی‌ خود را دنبال کردند.
تیم ملی فوتبال ایران فردا (18 شهریور) تهران را به مقصد ازبکستان ترک خواهد کرد تا سه‌شنبه بیستم همین ماه در تاشکند در دیداری دوستانه به مصاف ازبکستان برود. برهمین اساس ملی‌پوشان کشورمان چند روزی است که تمرینات خود را زیرنظر کارلوس کی‌روش آغاز کرده‌اند و از ساعت ۱۰ صبح روز گذشته نیز در زمین شماره یک ورزشگاه آزادی، برنامه‌های تاکتیکی‌ خود را دنبال کردند.
 گلایه اشکان و عابدزاده از امکانات
پیش از شروع تمرین اشکان دژاگه و امیر عابدزاده با خبرنگاران صحبت کردند اما  استارت تمرین روز گذشته باعث شد تا علیرضا جهانبخش نتواند پاسخگوی سؤالات خبرنگاران باشد. دژاگه، در این تمرین این صحبت‌ها را مطرح کرد: «وضعیت تیم خوب است ولی با مسعود شجاعی که صحبت می‌کردم، گفتیم حیف است که بازی دوستانه نداشته باشیم. ازبکستان، سوریه و امارات بازی داشتند اما ما بازی دوستانه نداشتیم. ما به این اتفاقات عادت کرده‌ایم ولی حالا یک بازی دوستانه مقابل ازبکستان داریم. خدا را شکر وضعیت تیم خوب است.»
عابدزاده نیز از کمبود تدارکات گلایه کرد: «وضعیت تمرینات صد درصد از اینی که هست، می‌تواند بهتر باشد. وقتی ما رؤیای بزرگی داریم باید امکانات و طرز تفکر و تلاش‌مان هم به آن سطح برسد. ما دوست داریم که امکانات بهتر باشد. شرایط اردو و وضعیت سرمربی و همه چیز مشخص باشد. ما دوست داریم که در جام ملت‌های آسیا روند بهتری حتی نسبت به جام جهانی داشته باشیم و لازمه این کار این است که امکانات بهتر داشته باشیم و هر روز بهتر باشیم.»
 قرارداد تیم ملی برای البسه نهایی نشده است
اما در حالی ‌که طی هفته‌های اخیر قرارداد شرکت آل‌اشپورت با فدراسیون فوتبال برای تأمین البسه تیم ملی نهایی شده بود و این خبر در سایت فدراسیون هم درج شد اما ملی‌پوشان همچنان با لباس آدیداس تمرین می‌کنند. روز پنجشنبه سه بازیکن تیم ملی با لباس حامی جدید در کنفرانس خبری حاضر شدند ولی دیروز تمامی بازیکنان با البسه آدیداس تمرین کردند، ضمن اینکه سرمربی تیم ملی هم این‌بار با لباس ورزشی و متحد‌الشکل با دیگر اعضای کادر فنی به محل تمرین آمد اما خبری از پوشیدن پیراهن آل‌اشپورت توسط وی هم نبود. ظاهراً هنوز اختلافاتی در این زمینه بین کی‌روش و مسئولان فدراسیون فوتبال وجود دارد. در همین رابطه فدراسیون درباره قرارداد البسه تیم ملی اطلاعیه‌ای صادر کرد که در آن آمده: «از آنجایی که فرآیند مناقصه البسه تیم ملی هنوز به اتمام نرسیده و تا زمانی که فدراسیون به یک توافق نهایی با یکی از برندهای معتبر در این زمینه برسد و از سوی دیگر با توجه به اینکه در حال حاضر اقلامی که در این بخش در دسترس فدراسیون فوتبال است و به اندازه کافی در محل ذخیره البسه موجود می‌باشد، تصمیم فدراسیون بر این شده است که از تمامی اقلامی که در حال حاضر در اختیار فدراسیون قرار دارد و از سرمایه موجود در زمان و مکان مناسب استفاده شود.»
 سردار باز هم نیامد
آرین قاسمی، مترجم کی‌روش که روز پنجشنبه در تمرین غیبت داشت، در این تمرین شرکت کرد اما سردار آزمون با وجود دعوت مجددش، همچنان در تمرین تیم ملی غایب بود و در مراسم اکران فیلم اسب خود «سریک» شرکت کرد و همین موضوع باعث شد کی‌روش نام او را از لیست تیم ملی برای دیدار با ازبکستان خط بزند.
 مظاهری انصراف داد، کاوه نمی‌رسد
درخصوص دیگر بازیکنان هم باید به این نکته اشاره کرد که محمد رشید مظاهری دروازه‌بان تیم ملی به دلیل مشکلات خانوادگی از این اردو انصراف داده، کاوه رضایی و خانزاده هم که مصدوم بودند، از لیست تیم ملی برای بازی با ازبکستان کنار گذاشته شدند.  اما سامان قدوس بزودی خود را به کادر فنی معرفی خواهد کرد. ضمن این که روزبه چشمی ظاهراً با آسیب‌دیدگی جدیدی مواجه شده که همین موضوع باعث شد وی امروز به صورت اختصاصی تمرین کند.
اعلام اسامی بازیکنان تیم ملی
گفتنی است بعد از ظهر روز گذشته اسامی بازیکنان تیم ملی که در اردوی ازبکستان تیم ملی را همراهی می‌کنند اعلام شد که به این شرح است: «علیرضا بیرانوند (پرسپولیس)، امیرعابدزاده (ماریتیمو)، سیدحسین حسینی، روزبه چشمی، پژمان منتظری، وریا غفوری، آرمین سهرابیان، علی کریمی (استقلال)، مجید حسینی و وحید امیری (ترابوزان اسپور)، مرتضی پورعلی گنجی (یوپن)، میلاد محمدی (احمد گروژنی)، صادق محرمی (دیناموزاگرب)، سعید عزت‌اللهی (ردینگ)، امید ابراهیمی (الاهلی)، اشکان دژاگه، مسعود شجاعی و احسان حاج صفی (تراکتورسازی)، سامان قدوس (آمیان)، مهدی ترابی (سایپا)، علیرضا جهانبخش (برایتون)، علی قلی زاده (شارلروا)، کریم انصاری فرد (ناتینگهام فارست) و مهدی طارمی (الغرافه)، رامین رضاییان (بدون تیم)
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد