hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > سمنان > راه اندازي سامانه جواب دهي اينترنتي آزمايش هاي مراجعين مراكز بهداشتي

راه اندازي سامانه جواب دهي اينترنتي آزمايش هاي مراجعين مراكز بهداشتي

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان؛ سامانه جواب دهي اينترنتي آزمايش هاي مراجعين مراكز بهداشتي در دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان راه اندازی شد.
مهندس همتيان مدير آمار و فناوري اطلاعات دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان از راه اندازي سامانه جواب دهي اينترنتي آزمايش هاي مراجعين مراكز بهداشتي خبر داد.
مدير آمار و فناوري اطلاعات دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان با بيان اينكه با راه اندازي اين سامانه نيازي به مراجعه حضوري به آزمايشگاه مراكز بهداشتي برای دريافت پاسخ نيست، بیان کرد: در راستاي رفاه حال شهروندان، اين خدمت جديد در دسترس قرار گرفت.
 
وي افزود: هدف از راه اندازي اين سامانه سهولت در ارائه خدمات به مردم عزیز استان، حذف مراجعات غير ضروري به مراكز بهداشتي به ويژه در شرايط كرونايي، صرفه جويي در وقت و هزينه شهروندان، صرفه جويي در مصرف كاغذ و ارائه خدمات با كيفيت بيشتر مي باشد.
 
مهندس همتيان تصریح نمود: از اين پس شهروندان مي توانند برای دريافت پاسخ آزمايش به سایت دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان به آدرس semums.ac.ir مراجعه نمده و با انتخاب آیکون جواب دهی آزمایشگاه ها در قسمت شهروندان این سایت با وارد كردن كد ملي و كدپذيرش درج شده در قبض رسيد، نتيجه آزمايش خود را مشاهده و چاپ نمايند.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد