hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > سمنان > در آئینی از کارمندان نمونه دانشگاه سمنان قدر دانی شد

در آئینی از کارمندان نمونه دانشگاه سمنان قدر دانی شد

در مراسمی به مناسبت روز کارمند و هفته دولت از مدیران و کارمندان نمونه و شایسته تقدیر سال 98 دانشگاه سمنان قدر دانی شد .

به گزارش روابط عمومی دانشگاه سمنان ؛ در این مراسم که با حضور هیات رئیسه و دیگر مسئولان دانشگاه و با توجه به شیوع ویروس کرونا به صورت مجازی برگزار شد ، از مدیر ، معاون ، کارشناسان و کارکنان نمونه و شایسته تقدیر دانشگاه قدر دانی شد .
در این آئین مهندس حمید رضا مولایی به عنوان مدیر نمونه و حسین دادرس به عنوان معاون مدیر نمونه معرفی شدند .
سعیده فخاریان هم به عنوان رئیس اداره نمونه ، پروین مولایی  به عنوان مدیر شایسته تقدیر و احمد فهیمی فر هم به عنوان رئیس اداره شایسته تقدیر معرفی و تجلیل شدند .
در بخش کارشناسان نمونه هم از مجید ذوالفقاریان ، مرضیه اسکندریان ، ملیحه خروتی ، ریحانه خراسانی ، فهیمه کلانتری ، محمد بخشایی و مریم طوسی قدر دانی شد .
اسماعیل شاهب ، الهام شکوهی ، مجید براری ، فهیمه سادات احمد پناه ، محمد یوسف عیسی زاده ، عالیه حسن پور ، فاطمه ذوالفقاریان ، امیر علیان ، وحید کامیاب ، قاسم جعفری ، محمد قاسم حافظی ، اسماعیل اکبری ، محمد طحانی و حسن حقیقت هم به عنوان کارشناسان شایسته تقدیر معرفی و از آنان قدر دانی شد .
در بخش غیر کارشناسان شایسته تقدیر هم از حسن سلمانی حقیقی و بیتا بیژنی هم به عنوان غیر کارشناس شایسته تقدیر تجلیل شد .
از علی محمد پهلواندخت و محمد رضا رحیمی صفایی هم در بخش غیر کارشناس نمونه تقدیر شد .
در حوزه انتظامات سعید شاهی به عنوان کارمند نمونه و نصرت الله جوانی هم به عنوان کارمند شایسته تقدیر ، تجلیل شدند .
در حوزه خدمات هم مقداد صفا به عنوان کارمند نمونه و ابراهیم مرادی نیز به عنوان کارمند شایسته تقدیر این بخش انتخاب و معرفی شدند .
مسئول دفتر نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه سمنان در این مراسم گفت : مسئولان باید در جهت تحقق خواسته های به حق کارکنان گام بردارند و برای رفاه حال آنان با توجه به شرایط اقتصادی کشور تمام تلاش خود را به کار گیرند .
حجت الاسلام ذوالفقاری لقب افزود : کارمندان هم باید وظایف خود را به بهترین نحو انجام و در تکریم ارباب رجوع خصوصا در دانشگاه سمنان که با دانشجویان سرو کار دارند صعه صدر و خوش رویی را در دستور کار خود داشته باشند .
رئیس دانشگاه سمنان هم در این مراسم ضمن ابراز تاسف از حضور نداشتن کلیه کارکنان در مراسم روز کارمند امسال به دلیل شیوع ویروس کرونا گفت : هفته دولت ، فرصتی است برای درس گرفتن از شهدایی همچون رجایی و باهنر که در جهت خدمت و اعتلای کشور مخلصانه و بدون هیچ چشم داشتی تلاش کردند و ما نیز باید در نگهداری از درخت بارور انقلاب از هیچ کوششی دریغ نکنیم.
دکتر نصیری با اشاره به برخی از ویژگی ها و اخلاق کارمندی گفت : تقوا ، فروتنی و نرم خویی ، خدمت به مردم ، تسریع در کار مردم ، حفظ حرمت ها ، عدل و انصاف و کاردانی از جمله ویژگی ها و اخلال کارمندی است .
وی به کسب رتبه هشتم دانشگاه سمنان در بخش پژوهش که به تازگی از سوی پایگاه ISC اعلام شده است اشاره کرد و گفت : خوشبختانه در کسب این رتبه نسبت به سال 97 سه پله صعود داشتیم که این امر نشان از ریل گذاری مناسب دانشگاه سمنان در بخش پژوهش است .
رئیس دانشگاه سمنان با اشاره به مشکلات اقتصادی به وجود آمده ناشی از شیوع ویروس کرونا گفت : متاسفانه مشکلات مالی به دلیل ویروس کرونا دو چندان شده و تمام سعی ما پرداخت به موقع مطالبات کارکنان است و همکاران حوزه معاونت اداری مالی تمام تلاش خود را برای تحقق آنها می کنند .
معاون اداری مالی دانشگاه سمنان هم در این مراسم گزارشی از فعالیت های این حوزه ارائه کرد و گفت : ساماندهی به امور پذیرش مدرک تحصیلی همکاران و آغاز اعطای پست سازمانی به همکاران قرار دادی از جمله اقداماتی است که برای اجرا در دستور کار قرار دارد .
دکتر فرزین یغمایی ضمن قدر دانی از برگزار کنندگان و کلیه افرادی که در برگزاری کنکور سراسری دانشگاهها تلاش کردند گفت : خوشبختانه این پروژه ملی در دانشگاه سمنان به نحو مطلوب برگزار شد .
وی با اشاره به اقدامات انجام در حوزه های مختلف تحت مدیریت این معاونت  گفت: با اجرای مدیریت سبز و ساماندهی کنتورهای آب و برق دانشگاه حدود سه میلیارد ریال صرفه جویی صورت گرفته است .
معاون اداری مالی دانشگاه همچنین از کلیه کارکنان و اعضای هیات علمی که برای خرید تجهیزات پزشکی از سوی دانشگاه سمنان به مبلغ 415 میلیون تومان و اهداء به دانشگاه علوم پزشکی سمنان کمک کردند قدر دانی کرد .










امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد