hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > سمنان > برپایی نمایشگاه سوگواره "از عاشورا تا اربعین" با حضور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی سمنان

برپایی نمایشگاه سوگواره "از عاشورا تا اربعین" با حضور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی سمنان

نمایشگاه سوگواره "از عاشورا تا اربعین" دوشنبه شب با حضور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان در سمنان فعالیت خود را آغاز کرد.
به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان، این نمایشگاه در قالب سوگواره "از عاشورا تا اربعین" در میدان عدالت سمنان با تلاش موکب لبیک یا حسین (ع) ، سپاه پاسداران سمنان و سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری سمنان برپا شده است.
در این نمایشگاه در قالب غرفه هایی محصولات فرهنگی و دینی در معرض دید افراد و بازدیدکنندگان قرار گرفته است.
سوگواره مهر محرم نیز در این نمایشگاه و در غرفه ای تابلوهای عکس از آیین های عزاداری و اربعین حسینی در استان سمنان و سایر نقاط کشور و نیزکربلای معلی را ارائه کرده است.
میثم قدس پور دبیرکل سوگواره مهر محرم گفت: در این غرفه 40 قطعه عکس از تولیدات این سوگواره در محرم سال قبل که عنوان های مختلف را مسب کرده اند در معرض دید علاقه مندان قرار گرفته است.
فرشید فلاح مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان در این برنامه از غرفه های مختلف از جمله غرفه مهر محرم بازدید و در جریان آثار ارائه شده به این سوگواره توسط عکاسان ملی، بین المللی و استانی قرار گرفت.
این نمایشگاه به مدت شش شب در محوطه جنب میدان عدالت سمنان برای بازدید علاقه مندان دائر است.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد