hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > حاجی‌دلیگانی: دولت مطالبات معلمان شاغل در خارج از کشور را پرداخت نمی‌کند

حاجی‌دلیگانی: دولت مطالبات معلمان شاغل در خارج از کشور را پرداخت نمی‌کند

عضو هیئت رئیسه مجلس گفت: پرداخت به موقع مطالبات و نظارت بیشتر بر عملکرد معاونت امور بین الملل و توسعه مدیریت و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش، مورد مطالبه فرهنگیان اعزام به خارج است.
حسینعلی حاجی‌دلیگانی، با انتقاد از عدم تعیین تکلیف معلمان شاغل در خارج از کشور، گفت: معلمان اعزامی به خارج از کشور مطالباتی دارند که به موقع پرداخت نمی‌شود و باید در اسرع وقت مشکلات آنان حل و فصل شود.
وی تاکید کرد: معلمان اعزامی به خارج از کشور از فرهیختگان و نخبگان جامعه هستند و پیش از اعزام به خارج، مراحل مختلفی از جمله شرکت در آزمون‌های علمی و گزینش‌های متعدد اعتقادی و تخصصی را طی کردند و لازم است که به حل مشکلات آنان توجه شود.
عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: معلمان شاغل در خارج از کشور انتظار دارند که پس از سال‌ها سختی و مرارت به آنان توجه و مطالبات آنان به موقع پرداخت شود.
حاجی‌دلیگانی با اشاره به اینکه این افراد تاکنون بارها به مسئولان ذیربط نامه نوشته‌اند تا مشکلاتشان مرتفع شود، تصریح کرد: علی رغم پیگیری‌های صورت گرفته،  تاکنون به درخواست‌های آنان توجه و رسیدگی نشده است.
وی گفت: پرداخت به موقع مطالبات و نظارت بیشتر بر عملکرد معاونت امور بین الملل و توسعه مدیریت و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش، مورد مطالبه فرهنگیان اعزام به خارج است که باید مورد توجه قرار گیرد.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد