hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > سمنان > برگزاری مراسم عزاداری حضرت ابا عبدا.. الحسین (ع) در شرکت برق منطقه ای سمنان

برگزاری مراسم عزاداری حضرت ابا عبدا.. الحسین (ع) در شرکت برق منطقه ای سمنان

بمناسبت دهه اول محرم و ایام سوگواری سرو سالار شهیدان ، امام حسین (ع) و شهدای دشت کربلا، مراسم سوگواری و مرثیه خوانی در شرکت برق منطقه ای سمنان برگزار گردید. 

در این مراسم که با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار شد ، حجه الاسلام حسن جمشیدی با عرض تسلیت شهادت امام حسین (ع) اظهار داشت : تاریخ بیانگر این نکته است که دشمنان ابا عبدا.. الحسین (ع) ، حضرت و یارانش را به نیت تقرب به درگاه الهی به شهادت رساندند . 

وی با بیان این پرسش که چرا شرایط به این شکل رقم خورد تا به نام دین فرزند پیامبر اسلام (ص) را در اوج خشونت و سنگدلی به شهادت برسانند ، گفت : خلفای اموی از زمان معاویه ، آنچنان تبلیغات وسیعی را بر علیه خاندان پیامبر و امیرالمومنین (ع) به راه انداخته بودند که آنان از دین پیامبر(ص) خارج شده اند و مردم نیز از روی جهل یا ترس مجبور به پذیرش آن بودند .یعنی به نام دین ، در صدد نابودی دین اسلام بودند . 

وی در بخش دیگری از بیانات خود بیان داشت : در شرایط کنونی هم که آرزوی آمدن حضرت ولی عصر (عج) را داریم ، به راستی این آمادگی وجود دارد که اگر حضرت آمدند مردم بدون چون و چرا اوامرشان را اطاعت نمایند ؟

حجه الاسلام جمشیدی خاطرنشان کرد: هموار نمودن مسیر ظهور باید به دستان منتظران واقعی اتفاق بیفتد و با یک خواست همگانی و از روی شوق و رغبت این انتظار به واقعیت مبدل می گردد.

در ادامه با مرثیه خوانی یکی از مداحان ، حاضرین به عزاداری پرداختند. 

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد