hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > سمنان > ۶ بهره برداری از سه واحد صنعتی با سرمایه گذاری بالغ بر 170 میلیارد ریال در ایوانکی

۶ بهره برداری از سه واحد صنعتی با سرمایه گذاری بالغ بر 170 میلیارد ریال در ایوانکی

رئیس سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان سمنان گفت: در چهارمین روز از هفته دولت ، سه واحد تولیدی صنعتی در ایوانکی افتتاح شد.

به گزارش روابط عمومی و اطلاع رسانی سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان سمنان ، علی تشنه دل با اعلام این خبر افزود: همزمان با چهارمین روز از هفته دولت و با حضور مسئولین شهرستان گرمسار ، واحدهای تولیدی پیشرو کاغذ گستران ، آژند فن آبراه و تولیدی یگانه در ایوانکی شهرستان گرمسار افتتاح و بهره برداری شد.

وی با اشاره به حجم سرمایه گذاری صورت گرفته در این واحدها تصریح کرد: برای راه اندازی این سه واحد تولیدی بیش از 170 میلیارد ریال سرمایه گذاری انجام شده است و زمینه اشتغال 100 نفر نیز فراهم شده است.

رئیس سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان افزود: شرکت پیشرو کاغذ گستران در شهرک صنعتی ایوانکی مستقر می باشد که با سرمایه‌گذاری حدود 133 میلیارد ریال ظرفیت تولید سالانه 30هزار تن کاغذ و مقوای تست لاینر و ورق کارتن را دارد زمینه اشتغال 40 نفر را فراهم کرده است.

علی تشنه دل افزود: شرکت واحد تولیدی یگانه تولید کننده سالانه 20 هزار متر مربع محصولات ساخته شده از MDF و شرکت آژند فن آبراه تولید کننده سالانه 100 عدد اتاق بار کامیونت مخصوص خودرو آشپزخانه سیار در شهرک صنعتی جنت آباد ایوانکی از دیگر پروژه های افتتاح شده در چهارمین روز از هفته دولت بود که برای راه اندازی این طرح ها حدود 40 میلیارد ریال سرمایه گذاری انجام شده و 60 نفر نیز مشغول به کار خواهند شد.

وی ادامه داد: همچنین همزمان با هفته دولت و با حضور مسئولین شهرستانی ، طرح توسعه تولید لوله پلی اتیلن تا سایز 630 سانتیمتر با سرمایه گذاری بالغ بر 11 میلیارد ریال در واحد تولیدی لوله پلی اتیلن هادی در شهرک صنعتی شهرستان سرخه به بهره برداری رسید.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد