hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > ورزشی > عسکری: نمی دانیم مجوز برگزاری تمرینات تیم ملی تکواندو را داریم یا خیر

عسکری: نمی دانیم مجوز برگزاری تمرینات تیم ملی تکواندو را داریم یا خیر

سرمربی تیم ملی تکواندو گفت: در جلسه‌ای که در فدراسیون پزشکی ورزشی برگزار شد، از فدراسیون تکواندو نماینده‌ای نبود.
 فریبرز عسکری  در خصوص اینکه آیا اردو‌های تیم ملی تکواندو برگزار می‌شود یا خیر اظهار داشت: ما اطلاعاتی را از طریق رسانه‌ها بدست آوردیم که، چون برخی اخبار کمی متناقض بود هنوز نمیدانیم مجوز برگزاری اردو‌ها را داریم یا خیر. در جلسه‌ای که در فدراسیون پزشکی ورزشی برگزار شد، از فدراسیون تکواندو نماینده‌ای حضور نداشت وگرنه شاید الان با قاطعیت در خصوص برگزاری اردو‌ها صحبت می‌کردیم.

وی افزود: هنوز چیزی به صورت رسمی به ما ابلاغ نشده و نمی‌توانیم فعالیت خود را آغاز کنیم، اما اگر اجازه برگزاری اردو‌ها داده شود، بعد از عاشورا و تاسوعا تمرینات خود را با ۴ تکواندوکار آغاز خواهیم کرد.

سرمربی تیم ملی تکواندو تصریح کرد: اگر تمرینات شروع شود میرهاشم حسینی، آرمین هادی پور، سروش احمدی و سجاد مردانی که رنکینگ دارند در اردو حاضر می‌شوند تا ببینیم در آینده چه پیش می‌آید و چند هوگوپوش را می‌توانیم در اردو داشته باشیم. باید سلامت بازیکنان را هم در نظر بگیریم و برای رعایت نکات بهداشتی فعلا با ۴ هوگوپوش کار را پیگیری می‌کنیم.

عسکری در خصوص زمان برگزاری مسابقات بین المللی در سال ۹۹ خاطرنشان کرد: برنامه‌هایی که فدراسیون جهانی تکواندو از قبل اعلام کرده بود سر جای خود است، اما نزدیک رقابت‌ها که می‌شود به یک باره اعلام می‌شود برنامه‌ها کنسل است. قرار است ۲۵ آبان در اردن رقابت‌های کسب سهمیه و آذرماه هم فینال گرندپری برگزار شود، اما امیدوارم این مسابقات هم چند روز قبل از برگزاری لغو نشود.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد