hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > سمنان > افتتاح و كلنگ زنی طرح های مهم آبرسانی شهرستان شاهرود

افتتاح و كلنگ زنی طرح های مهم آبرسانی شهرستان شاهرود

8 طرح امور آب و فاضلاب شهرستان شاهرود با اعتبار 87 میلیارد ریال افتتاح و عملیات اجرایی یک طرح با اعتبار یک میلیارد ریال با حضور علیرضا آشناگر استاندار سمنان، معاونین استاندار،فرماندار شهرستان شاهرود،مدیرعامل شرکت آبفای استان سمنان و جمعی از مسوولان استانی و شهرستانی به صورت ویدئوکنفرانس آغاز شد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان سمنان با بیان اینکه برای حفر و تجهیز ۲ حلقه چاه در شاهرود و دهملا  18 میلیارد ریال هزینه شد ، تاکید کرد: برای بازسازی و اصلاح شبکه ،خطوط انتقال و توسعه 40 میلیارد ریال هزینه شد.

وی توسعه ۲ کیلومتری شبکه فاضلاب در با 12 میلیارد ریال و  احداث مخزن ۳۰۰متر مکعبی خارتوران را از دیگر طرح های اجرا شده برشمرد.

 مدیرعامل شرکت آب وفاضلاب استان سمنان گفت: همچنین در اجرای پویش " الف- ب-ایران" به ۱۹ روستا آبرسانی شد که ۹ روستا مربوط به منطقه خارتوران است که  10 میلیارد ریال اعتبار اختصاص یافت.

محمد طاهری گفت: با مدیریت مصرف و نیز افزایش منابع تامین آب، تابستان امسال در تهیه آب آشامیدنی مردم شهرها و روستاها مشکلی وجود ندارد .

به گفته وی سال های گذشته در تابستان و زمان اوج مصرف آب در شاهرود تنش های آبی داشتیم که امسال با حمایت و پیگیری های مسوولان استان  این مشکل مرتفع گردید.

مدیرعامل آب و فاضلاب استان سمنان  ادامه داد: حفر چاه با عنوان چاه باغداران و احداث مخزن 50مترمکعبی روستای رباط زنگ شهرستان شاهرود در این هفته با اعتبار یک میلیارد ریال آغاز شد.

 طاهری  تاکید کرد:  با  وجود شیوع ویروس کرونا در پنج ماه گذشته تقریبا ۱۷ درصد به مصرف آب اضافه شد که تنش خاصی در تامین آب شرب استان وجود نداشت.

 

 گفتنی است: در هفته دولت امسال، ۵۴ طرح آب و فاضلاب استان سمنان با اعتبار ۷۷۳ میلیارد ریال به بهره برداری رسیده و عملیات اجرایی پنج طرح با اعتبار 90 میلیارد ریال نیز آغاز شد.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد