hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > سمنان > توسعه وپیشرفت کشور در سایه تلاش کارکنان دولت محقق می شود

توسعه وپیشرفت کشور در سایه تلاش کارکنان دولت محقق می شود

مدیر کل امور مالیاتی استان سمنان ضمن تبریک هفته دولت بیان کرد : بدون تردید تلاش کارمندان دولت در عرصه های مختلف اجتماعی، فرهنگی، اقتصادی و ... موجب توسعه و پیشرفت هر چه بیشتر کشور و در نهایت دستیابی به رضایت مردم و اهداف والای نظام مقدس جمهوری اسلامی است .
به گزارش روابط عمومی اداره کل ،جواد انوری بیان کرد : هفته دولت نمادی است از وحدت مردم و دولت اسلامی که این وحدت و تلاش در جهت تحکیم آن ، سرافرازی ،پیشرفت و اقتدار ایران عزیز را به دنبال خواهد داشت .
وی در ادامه تصریح کرد : در این راستا دولتمردان و خدمتگزاران به مردم غیور ایران زمین برای ادامه دادن راه شهیدان والامقام رجایی و باهنر، برای ساختن ایرانی مقتدر و استوار ، در سالی که از طرف مقام معظم رهبری به نام جهش تولید نامگذاری گردیده هم قسم می شوند.
ایشان همچنین تأکید کرد : روز کارمند، تجلیل از انسان‌ های شایسته ‌ای است که هدف‌ شان خدمت به مردم و کسب رضای پروردگار است. آنان که همه همت و تلاششان، گشایش گره‌ های زندگی انسان‌ ها، رفع مشکلات و ایجاد آرامش در جامعه است.
ایشان در پایان خاطر نشان کرد :اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره‌ شهیدان رجایی و باهنر هفته دولت و روز کارمند را به همه خدمتگزاران به ویژه همکاران پرتلاش خود در اداره کل امور مالیاتی استان سمنان تبریک می نمایم ، توفیق روز افزون آنان را از درگاه خداوند منان خواستارم.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد