hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > سمنان > افتتاح ۹ پروژه عمرانی درحوزه صنعت توزیع برق شهرستان دامغان

افتتاح ۹ پروژه عمرانی درحوزه صنعت توزیع برق شهرستان دامغان

درچهارمین روزهفته دولت و درمراسم افتتاح همزمان پروژه های عمرانی شهرستان دامغان که با حضور ویدئو کنفرانسی استاندار و شماری از مسئولان همراه بود، ۹ پروژه عمرانی برق رسانی این شهرستان افتتاح شدند.

طرح بهینه سازی ۲۰ دستگاه پست های توزیع برق در نقاط مختلف شهرستان به مبلـغ پنج میلیـارد ریـال و دو طرح نصب پنج دستگاه سکسیونر کنترل از راه دور و بوستر بر روی فیدر سرکویـر با اعتبـار شش میلیـارد و ۵۰ میلیون ریال، ازجمله طرح هایی به شمار می روند که در هفته دولت افتتاح شدند.

طرح بهینه سازی هشت هزار و ۴۰۰ متر شبکه توزیع برق در سطـح شهرستـان با هزینـه دو میلیـارد و ۵۰۰ میلیـون ریال، طرح بهسـازی هفـت هـزار دستگـاه انشعابات دیماندی و آمپـری با اعتبـار سـه میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال و طرح توسعه سه دستگاه پست هوایی به ظرفیت ۸۵۰ کیلوولت آمپر به مبلـغ پنج میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال، ازدیگر طرح های افتتاح شده محسوب می شوند.

دو طرح توسعه ۳۱ هزار و ۱۰۰ متر شبکه فشار ضعیف و فشار متوسط به مبلغ۲۰ میلیارد و ۵۵۵ میلیون ریال و طرح اصلاح و احداث شبکه روشنائی معـابر در نقـاط مختلـف شهرستـان با هـزینه ۸۷۹ میلیـون ریـال، به بهـره برداری رسیدند.

لازم به ذکراست: به منظور افتتاح این تعداد ازطرح های مورد اشاره، مبلـغ ۴۴ میلیـارد و ۸۴ میلیـون ریـال سرمایه گذاری شده است.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد