hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > سمنان > دیدار مدیر عامل شرکت برق منطقه ای سمنان با رئیس کل جدید دادگستری استان سمنان

دیدار مدیر عامل شرکت برق منطقه ای سمنان با رئیس کل جدید دادگستری استان سمنان

مدیر عامل شرکت برق منطقه ای سمنان به همراه مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان سمنان و مدیردفتر حقوقی با حضور در دادگستری استان سمنان با رئیس دادگستری استان سمنان دیدار و گفتگو نمودند .

مهندس سید علی اکبر صباغ ، مدیر عامل شرکت برق منطقه ای سمنان ضمن تبریک انتصاب ریاست دادگستری استان ، اظهار داشت : حوزه وظایف و فعالیت های این شرکت، انتقال انرژی الکتریکی از طریق خطوط انتقال و پست های فوق توزیع در سطح استان می باشد.

 مدیر عامل شرکت برق منطقه ای سمنان با اشاره به وسعت جغرافیایی استان سمنان و وجود شبکه برق در اقصا نقاط استان گفت : بیش از ۲۲۰۰ کیلومتر از خطوط انتقال این شرکت در ولتاژ ۶۳ ، ۲۳۰ و ۴۰۰ کیلوولت در سطح استان ، وظیفه انتقال انرژی را به عهده دارند که حفظ و نگهداری آن و مراقبت از تخریب و سرقت ، کاری سخت و دشوار می باشد .

مهندس صباغ،  استان سمنان را شاهراه تبادل انرژی به استان های همجوار دانست و افزود : جهت حراست بیشتر از خطوط انتقال و تامین مطمئن انرژی برق به مردم استان ، مشارکت و همراهی دستگاه های امنیتی و انتظامی ضروری می باشد .

محمد جعفر عبداللهی ، رئیس دادگستری استان سمنان ، با اظهار تشکر و خداقوت به مجموعه مدیریت و کارکنان خدوم صنعت برق ، این صنعت را یکی از اساسی ترین زیرساخت های توسعه  و عمران و آبادانی استان برشمرد و گفت : انرژی برق نه تنها روشنایی را به خانه های مردم می آورد ، بلکه حرکت چرخ صنعت و تولید نیز به وجود بسترهای مهمی چون صنعت برق بستگی دارد.

 رئیس دادگستری استان سمنان ، حفاظت از تاسیسات صنعت برق را به عنوان  یکی از سرمایه های اساسی و مهم کشور دانست و گفت : جهت حراست و نگهداری تجهیزات صنعت برق باید ازهمه امکانات، و تجربیات نهادهای مرتبط انتظامی وامنیتی بهره برد .

در ادامه سید علیرضا میری ، مدیر دفتر حقوقی شرکت برق منطقه ای سمنان در خصوص پیگیری جرائم تخریب و سرقت از خطوط انتقال و رفع تجاوز از حریم خطوط برق با همکاری دادستان های سراسر استان،  مواردی را بیان نمود.

                  
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد