hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > اصفهان| قومیت‌ها در شهر اصفهان سرمایه هستند

اصفهان| قومیت‌ها در شهر اصفهان سرمایه هستند

آیین رونمایی از تندیس زاون قوکاسیان هم‌زمان با سی و یکمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان و با حضور شهردار اصفهان در میدان جلفا برگزار شد.


شهردار اصفهان در این آیین اظهار کرد: «زاون» اصفهان را بسیار دوست داشت و این سرمایه به‌عنوان بخشی از هویت سینمایی شهر در هیچ شرایطی حاضر نبود از نصف جهان جدا شود.

قدرت الله نوروزی ادامه داد: «زاون» سرمایه بزرگی در عرصه اجتماعی اصفهان بود و به اصفهان علاقه شدیدی داشت و این شهر هم به او علاقه داشت. شما هیچ جشنواره‌ای را در اصفهان نمی‌توانید پیدا کنید که نشانه‌ای از زاون در آن نباشد.

او افزود: ما همگی «زاون» را دوست داشتیم و غم بزرگی است که در این جشنواره جای او را خالی می‌بینیم، اما هنرمند، همیشه زنده است و هیچ‌وقت از صحنه تاریخ و اذهان مردم خالی نمی‌شود و زاون نیز هنرمندی بود که حتی در زمان بیماری در محل درمان خود نماند و به اصفهان آمد و قطعا او همیشه ماندگار خواهد بود. شهردار اصفهان تأکید کرد: امروز مردم برای مردی که متعلق به مردم بود حضور یافتند، قومیت‌ها در این شهر سرمایه هستند و امروز افتخار می‌کنیم با حضور شهروندان ارمنی چنین برنامه‌ای برگزارشده است.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد