hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > سمنان > بهره برداری از هفت طرح برق رسانی در شهـرستان گرمسـار

بهره برداری از هفت طرح برق رسانی در شهـرستان گرمسـار

دردومین روز هفته دولت، هفت طرح عمرانی برق رسانی با اعتباری به مبلغ۳۷ میلیارد و ۷۲۰ میلیون ریال درشهرستان گرمسارافتتاح شد.

درآئین افتتاح همزمان پروژه های هفته دولت سال ۹۹ درشهرستان گرمسارکه با حضور ویدئوکنفرانسی استاندار سمنان و جمعی از مسئولین برگزارشد، طرح های صنعت توزیع برق شهرستان گرمسار نیز افتتاح شدند.

طرح بهینه سازی یک هزار و۵۰۰ دستگاه انشعابات دیماندی آمپری به مبلغ ۱۱ میلیارد و ۳۷۰ میلیون ریال ودوطرح توسعه هفت هزار و ۸۹۵ متر شبکه فشار متوسط و فشار ضعیف جهت تامین برق متقاضیان جدید با هزینه ۱۱ میلیارد و ۹۷۰ میلیون ریال ،ازجمله طرح هایی است که به بهره برداری رسیدند.

طرح احداث و اصلاح سه هزار و ۷۴۴ متر شبکه روشنایی معابر در نقاط مختلف شهرستان با هزینه شش میلیارد و ۹۰۰ میلیون ریال وطرح توسعه هفت دستگاه پست هوایی توزیع برق با قدرت یک هزار و ۹۱۵ کیلوولت آمپر با اعتبار شش میلیارد و ۳۰ میلیون ریال،به عنوان طرح هایی هستندکه دردومین روز از هفته دولت افتتاح شدند.

دوطرح بهینه سازی سه هزار و ۷۷۸ متر شبکه توزیع برق روستاهای سنرد وکهک و اصلاح پست هوایی به مبلغ یک میلیارد و ۴۵۰ میلیون ریال، از دیگر طرح های بهره برداری شده به شمار می روند.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد