hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > سمنان > دیدار مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی سمنان با رییس مرکز رسانه های دیجیتال کشور

دیدار مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی سمنان با رییس مرکز رسانه های دیجیتال کشور

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی روز دوشنبه با رییس مرکز رسانه های دیجیتال وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خصوص برگزاری سوگواره و مسابقه مهر محرم دیدار و گفت و گو کرد.
به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان، فرشید فلاح در نشست با محمدرضا بهمنی رییس مرکز رسانه های دیجیتال مهمترین هدف از برگزاری مسابقه ملی مهر محرم در سال جاری را تولید محتوی برای فضای مجازی بیان کرد و گفت: همراه با این مسابقه پویش ملی "تولید محتوی دیجیتال" نیز امسال برگزار خواهد شد.
در این نشست که با حضور میثم قدس پور دبیر اجرایی سوگواره ملی و بین المللی مهر محرم انجام شد راههای همکاری و مشارکت مرکز رسانه های دیجیتال وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در برگزاری این سوگواره مورد بحث و بررسی قرار گرفت.
سیزدهمین سوگواره و مسابقه ملی و بین المللی مهر محرم امسال با هدف تولید محتوی برای فضای مجازی در بخش های عکس، فیلم و گرافیک با مشارکت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، مرکز رسانه های دیجیتال کشور و ... به میزبانی سمنان برگزار می شود.
سوگواره "مهرمحرم" با هدف گسترش فرهنگ و هنر عاشورایی در جامعه از سال 1387 در سمنان آغاز بکار کرده است و تاکنون 12 دوره آن بطور متوالی برگزار شده است.
سیزدهمین سوگواره ملی و ششمین مسابقه بین المللی با تمرکز بر روی "پویش تولید محتوای دیجیتال" با جلب مشارکت عموم مردم برای تولید و نشر محتوای عاشورایی در فضای مجازی و بهره گیری از ظرفیت مردمی با کسب مجوز از مرکز رسانه های دیجیتال وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان، موسسه و مجتمع دیجیتال موج فرهنگ و ... در حال برگزاری است.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد