درباره ما نسخه آزمایشی | جمعه، 5 تیر 1405

کد: 437555 | 02 اردیبهشت 1404 ساعت 13:01

مصدومیت ۴ نفر در انفجار کپسول اکسیژن در پتروشیمی مهاباد

حوالی ساعت ۱۰ دوم اردیبهشت، طی تماس با اورژانس ۱۱۵ و اعلام انفجار کپسول اکسیژن در داخل کارخانه پتروشیمی مهاباد، نیروهای اورژانس با دو دستگاه آمبولانس به محل اعزام شدند.
مصدومیت ۴ نفر در انفجار کپسول اکسیژن در پتروشیمی مهاباد


رئیس اورژانس آذربایجان غربی از انفجار کپسول اکسیژن در پتروشیمی مهاباد و مصدومیت ۴ نفر خبر داد.

فرزین رضازاده در خصوص جزئیات این حادثه افزود: حوالی ساعت ۱۰ دوم اردیبهشت، طی تماس با اورژانس ۱۱۵ و اعلام انفجار کپسول اکسیژن در داخل کارخانه پتروشیمی مهاباد، نیروهای اورژانس با دو دستگاه آمبولانس به محل اعزام شدند. 

وی ادامه داد: در این حادثه چهار نفر مصدوم و به بیمارستان مهاباد منتقل شدند.

رضازاده اظهار کرد: وضعیت مصدومین پایدار است.

منبع: sharghdaily-997101



عکس خوانده نمی‌شود