hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > ورزشی > آذری: ۹۰ درصد مشکلات مالی فوتبال ایران از استقلال و پرسپولیس نشات می‌گیرد

آذری: ۹۰ درصد مشکلات مالی فوتبال ایران از استقلال و پرسپولیس نشات می‌گیرد

مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان درباره قانون منع جذب بازیکن و مربی خارجی توضیحاتی را بیان کرد.
سعید آذری، مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان درباره قانون منع جذب بازیکن و مربی خارجی گفت: هنوز مسئولان درباره فلسفه این تصمیمی که گرفته شده است توضیحی نداده اند. استدلال‌های پراکنده‌ای شنیده ایم که مثلا اگر بازیکن خارجی جذب نشود، بازیکنان داخلی به لحاظ کیفی رشد می‌کند، که البته به نظر من این استدلال اشتباه است.

سرخابی‌های پایتخت با تصمیمات عجیب مشکلات زیادی رقم زده اند

آذری افزود: موضوع بودجه در هر ساختاری مطرح است. اگر بودجه خوب مدیریت نشود، قاعدتا در پایان سال تراز مالی منفی خواهد شد. در این مسائل باید در بعد کلان فکر و بررسی کنیم. ۹۰ درصد مشکلات مالی فوتبال ما به ۲ تیم استقلال و پرسپولیس بر می‌گردد، چرا که این ۲ تیم با اخراج مربیان و تصمیمات عجیبی از این دست، مشکلات زیادی را رقم زده اند.

نحوه عملکرد مالی مدیران از توزیع بودجه مهم‌تر است

مدیرعامل فولاد خوزستان تصریح کرد: باید قوانین مربوط به فوتبال را اصلاح کنیم. مسئولان نتوانسته اند سرخابی‌های پایتخت را کنترل کنند، به همین دلیل چنین قانونی را وضع کرده اند. باید از توانمندی مدیریتی به خوبی استفاده کرد. نحوه عملکرد مالی مدیران از نحوه توزیع بودجه مهم‌تر است. افرادی در سطوح مدیریتی باشگاه‌ها منصوب می‌شوند که اصول و مبانی اولیه مالی را نمی‌دانند.

برخی بازیکنان رقم قرارداد را چندین برابر کرده اند

آذری گفت: من حدودا ۴۰ سال است هم ورزش و هم مدیریت می‌کنم. از این دست تصمیمات، بار‌ها اتخاذ شده است. یک بار برای حذف ناصر حجازی از تیم ملی طرح ۲۷ ساله‌ها را ارائه کردند. این تصمیم می‌تواند فوایدی داشته باشد؛ مثلا فضایی ایجاد کند که فوتبالیست‌های ایرانی بیشتر دیده شوند، اما این موضوع هم به مدیریت باشگاه‌ها بر می‌گردد. از تبعات دیگر این تصمیم هم این است که فرضا بازیکنی که سال گذشته قرارداد ۳ میلیاردی داشته است امسال رقمی ۲۵ میلیاردی را مطالبه می‌کند.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد