hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > ویژه استان ها > استان تهران بیشترین راندمان ترخیصی و بهبود یافتگی در کل کشور را دارد

استان تهران بیشترین راندمان ترخیصی و بهبود یافتگی در کل کشور را دارد

استاندار تهران با اعلام آمار بیماران کرونایی استان تهران از ابتدا تاکنون گفت: بیشترین راندمان ترخیصی و بهبود یافتگی در کل کشور را استان تهران برخوردار است.
 محسنی بندپی در حاشیه افتتاح طرح‌های ویژه هفته دولت در شهرستان ورامین در زمینه وضعیت کرونایی استان تهران اظهار داشت: در مورد وضعیت کرونایی استان تهران هنوز شیب کند شدن بستری‌ها بسیار ملایم و به سمت پایین است.
وی ادامه داد: اما هنوز در وضعیت قرمز هستیم و نیازمند آن هستیم‌که هم استانی‌های عزیز پروتکل‌های توصیه شده ستاد مدیریت مبارزه با کرونا را رعایت کنند تا میزان مراجعه، بستری  و فوتی‌ها را تحت مدیریت و کنترل در بیاوریم.
استاندار تهران  گفت: آمار فوتی‌ها کرونا از ابتدا تا دوم شهریورماه در استان تهران 8 هزار و 823 نفر بوده است و کل بستری‌ها نیز 96 هزار و 40 نفر و ترخیص شدگان نیز 78 هزار و 889 نفر یعنی ما بالغ بر بیشترین راندمان ترخیصی و بهبود یافتگی در کل کشور را استان تهران برخوردار است.
محسنی بندپی گفت: این نشان دهنده این است که کادر درمان و رعایت مردم نسبت به حفاظت فردی و بهداشتی و پروتکل‌ها نسبت به میانگین کشوری رتبه بالایی را در این زمینه برخوردار است.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد