hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > سمنان > بهره برداری از یازده طرح صنعتی و معدنی با سرمایه گذاری بالغ بر هزار میلیارد ریال در استان سمنان

بهره برداری از یازده طرح صنعتی و معدنی با سرمایه گذاری بالغ بر هزار میلیارد ریال در استان سمنان

رئیس سازمان، صنعت، معدن و تجارت استان سمنان از افتتاح یازده پروژه صنعتی و معدنی این استان با سرمایه‌گذاری حدود یکهزار و صد میلیارد ریال همزمان با هفته دولت در استان سمنان خبر داد.

به گزارش روابط عمومی و اطلاع رسانی سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان سمنان ، علی تشنه دل در جمع خبرنگاران با اعلام این خبر اظهار کرد: این یازده طرح صنعتی و معدنی همزمان با هفته دولت با حضور مسئولان استانی در شهرستان‌های سمنان ، گرمسار ، شاهرود ، دامغان و سرخه افتتاح و به بهره‌برداری می‌رسد .

این مقام مسئول با اشاره به میزان اشتغال ایجاد شده در این واحدها ، اضافه کرد: با بهره‌برداری از این واحدها برای حدود 230 نفر شغل مستقیم ایجاد می‌شود.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان از افتتاح شرکت آریا کنف برد سمنان در هفته دولت امسال خبر داد گفت: این کارخانه با سرمایه‌گذاری 417 میلیارد ریال ، ظرفیت تولید سالانه 80هزار تن قطعات گچی ساختمانی را دارد که با راه اندازی این طرح زمینه اشتغال 25 نفر ایجاد خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: شرکت پیشرو کاغذ گستران در شهرستان گرمسار با ظرفیت تولید سالانه 30هزار تن کاغذ و مقوای تست لاینر و ورق کارتن نیز به یمن برکت هفته دولت با سرمایه‌گذاری حدود 133 میلیارد ریال که زمینه اشتغال 40 نفر را فراهم کرده است افتتاح می ‌شود.

تشنه دل از افتتاح واحد تولیدی سینا پارت مس ایرانیان در شهرستان شاهرود خبر داد و تصریح کرد: این واحد تولیدی با سرمایه گذاری حدود 40 میلیارد ریال ظرفیت تولید 150 تن مس کاتدی را خواهد داشت که با راه اندازی این واحد زمینه اشتغال حدود 15 نفر فراهم خواهد شد.

وی ادامه داد: واحد تولیدی امیران ذوب در شهرستان دامغان از دیگر پروژه های قابل افتتاح در هفته دولت می باشد که ظرفیت تولید سالانه 1200 تن فرومنگنز را دارد که برای راه اندازی این طرح درحدود 130 میلیارد ریال سرمایه گذاری صورت گرفته است و زمینه اشتغال 15 نفر نیز فراهم خواهد شد.

رئیس سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان سمنان اظهار داشت: همچنین همزمان با هفته دولت، واحدهای تولیدی سیم و کابل مهدی تولید کننده لوله تک جداره آب و انواع سیم مسی مفتولی روکش دار ، آریا گستر توسان کابل ، تولید کننده سیم و کابل برق افشان مسی در سمنان ، واحدهای تولیدی دیسکی لنت تولید کننده لنت ترمز خودرو و جوشکاران غیر همنام کویر تولید کننده ورق های فلزی بیمتال و ترمیتال در شهرستان سرخه با سرمایه گذاری بالغ بر 200 میلیارد ریال بهره برداری خواهد شد که با راه انداری این طرح ها برای 40 نفر شغل جدید ایجاد خواهد کرد.

علی تشنه دل افزود: شرکت صنایع شیمیایی ارمغان سلولز مهدی تولید کننده انواع چسب ، واحد تولیدی یگانه تولید کننده محصولات ساخته شده از MDF و شرکت آژند فن آبراه تولید کننده انواع اتاق بار کامیونت در شهرستان گرمسار از پروژه های قابل افتتاح در هفته دولت است که برای راه اندازی این طرح ها حدود 145 میلیارد ریال سرمایه گذاری انجام شده و 100 نفر نیز مشغول به کار خواهند شد.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد