hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > سمنان > 41 هیئت استان سمنان میزبان طرح نذر سلامت هستند

41 هیئت استان سمنان میزبان طرح نذر سلامت هستند

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر سمنان بابیان اینکه ۴۱ هیئت استان میزبان طرح نذر سلامت همراه با خادمان حسینی هلال است، گفت: این طرح با حضور ۲۱۰ نفر از اعضای جمعیت انجام می‌شود.

مظفر محمدخانی در گفتگو با خبرنگاران ضمن بیان اینکه امسال با توجه به شیوع بیماری کرونا در هلال‌احمر استان سمنان تلاش شد تا در مراسم عزاداری سالار شهیدان کار ماندگاری صورت گیرد، ابراز داشت: بر این اساس ۴۱ هیئت استان میزبان طرح نذر سلامت همراه با خادمان حسینی هلال خواهد بود.

وی ضمن بیان اینکه این طرح به مدت ۱۳ روز در استان سمنان اجرا می‌شود، افزود: این هیئت‌ها از ۳۰ مرداد لغایت ۱۱ شهریور میزبان این طرح خواهند بود که درواقع هدف اصلی آن انسجام‌بخشی و اجرایی سازی پروتکل‌های بهداشتی در مراسم‌های مذهبی ماه محروم است.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان سمنان بابیان اینکه در این طرح ۲۱۰ نفر روز جوان عضو جمعیت در قالب گروه‌های پنج نفره اجرایی می‌شود، ابراز داشت: درواقع تلاش می‌شود تا ضمن رعایت پروتکل‌های بهداشتی جوانان عضو هلال‌احمر نیز با منش و رفتار سالار شهیدان آشنا شوند.

محمدخانی در ادامه تصریح کرد: در ضدعفونی کردن محل برگزاری مراسم قبل و بعد از هر برنامه، تب‌سنجی و غربالگری افراد دارای علائم بیماری چون سرفه، عطسه در ورودی هیئت‌ها، همکاری در نشانه‌گذاری برای تعیین فواصل استقرار عزاداران در این طرح انجام می‌شود.

وی افزود: ارائه توصیه‌های بهداشتی لازم به عزاداران در هر برنامه توسط عضو توانمند و آموزش‌دیده تیم، کنترل پوشش ماسک عزاداران و راهنمایی افراد بدون ماسک برای دریافت ماسک داخل هیئت، راهنمایی عزاداران برای رعایت فاصله دورتری، ضدعفونی دست‌های عزاداران ازجمله رویکردهای مهم این طرح به شمار می‌رود.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد