hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > ورزشی > سهرابیان: کمک هزینه پرداختی به قایقرانان در حد حقوقشان است

سهرابیان: کمک هزینه پرداختی به قایقرانان در حد حقوقشان است

رییس فدراسیون قایقرانی بر آغاز تمرینات قایقرانان با رعایت پروتکل‌های بهداشتی تاکید کرد.
علیرضا سهرابیان ، در خصوص پرداخت کمک هزینه به قایقرانانی که شانس کسب سهمیه المپیک دارند و تعداد و میزان این پرداخت اظهار داشت: سعی می‌کنیم اسامی این نفرات رسانه‌ای نشود چون مربیان این قایقرانان را معرفی کردند و اسامی آنها در کمیته فنی است. پرداخت‌ها را این ماه شروع می‌کنیم. میزان پرداختی نیز نزدیک به حقوق قایقرانان خواهد بود. در این ماه‌ها اردویی نبوده و قایقرانان حقوق نداشتند و نیازمند بودیم تا بحث پرداخت کمک هزینه مطرح و کمیته فنی نظر بدهد.
وی در ادامه در خصوص زمان برگزاری اردوها گفت: بچه‌ها باید کم کم  برای اردوها آماده شوند. تعطیلی تمرینات برای قایقرانان ما که به دنبال کسب سهمیه هستند، جز ضرر چیزی ندارد و برخی از کشورها با وجود  کرونا در شرایط قرنطینه و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی تمرینات خود را شروع کردند.
رئیس فدراسیون قایقرانی در خصوص ترخیص قایق‌های روئینگ یادآوری کرد: قایق‌ها هنوز وارد قشم نشده پهلوگیری کرده است. ما پیگیر ورود قایق‌ها به قشم هستیم. هم  مهدی علی‌نژاد و هم صالحی‌امیری قول دادند که در زمان ترخیص به ما کمک کنند. وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک سال گذشته هم برای پرداخت پول قایق‌ها به ما کمک کردند.
وی در خصوص تصمیم فدراسیون قایقرانی برای برگزاری اردوها گفت: چون کرونا هست امکان اسکان متمرکز برای ملی‌پوشان نیست و اجازه نداریم اردو داشته باشیم و با تعدد نفرات نمی‌توانیم اردو داشته باشیم. باید تمرینات با حداقل نفرات و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی انجام شود.
سهرابیان در خصوص محل برگزاری تمرینات افزود: اکثر استان‌ها در شرایط قرمز یا در مرحله هشدار هستند و امکان برگزاری اردو در آنها وجود ندارد. باید به دنبال برگزاری اردو با رعایت پروتکل‌ها در تهران باشیم.
وی تاکید کرد: امروز تفاهم‌نامه با یکی از بانک‌ها داشتیم تا تسهیلاتی را در استان‌ها برای مربیان و ورزشکاران بگیریم. امیدوارم به قایقرانان تسهیلات خوبی تعلق بگیرد.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد