hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > ورزشی > آذری: با پرداخت بهای سنگین در فولاد موفق شدیم

آذری: با پرداخت بهای سنگین در فولاد موفق شدیم

مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان درباره برنامه‌های آتی این باشگاه و حواشی فوتبال ایران توضیحاتی را بیان کرد.
 سعید آذری، مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان، درباره فصل نوزدهم لیگ برتر و کسب سهمیه آسیایی تیم فوتبال فولاد گفت: شاید سخت‌ترین فصل مدیریتی من از سال ۸۳ تا الان که در فوتبال هستم به پایان رسید. تجربه بسیار خوبی بود که البته با خوشی پایان یافت، اما کسب هر تجربه بهای سنگینی دارد. خدا را شکر  با پرداخت این بهای سنگین به جایی رسیدیم که می‌توانیم سرمان را بالا بگیریم و اعلام کنیم عملکرد مثبتی در فولاد خوزستان داشته ایم.

بهای سنگین مادی و معنوی در فولاد پرداخته ایم

آذری ادامه داد: هم از لحاظ معنوی و هم از لحاظ مادی، بهای سنگینی پرداخت کرده ایم. چند نفر از بازیکنان رباط از دست داده اند. این اتفاقات ممکن است در فصل بعد اثرگذار باشد. شاید بسیاری از افراد به این موارد فکر نکنند، اما این مسائل بسیار بااهمیت است. هزینه‌های سنگین تیم از جمله برگزاری اردو‌های دراز مدت، پرواز‌های اختصاصی و دیگر موارد، هزینه‌هایی بود که به ما تحمیل شد. به لطف خدا طوری عمل شد که اعضای هیئت مدیره شرکت فولاد خوزستان، اعضای هیئت مدیره باشگاه و هواداران در شب پایانی به کمترین چیزی که استحقاق آن را داشتند رسیدند.

در فولاد می‌مانم مگر اینکه اتفاق خاصی رخ دهد

مدیرعامل فولاد تصریح کرد: روز‌های گذشته صحبت‌هایی با نکونام و محمدی، مدیر کارخانه فولاد داشتیم که به نظر من اصلی‌ترین عنصر موفقیت تیم فولاد خوزستان، علی محمدی و همکارانش بودند. استراتژی‌ها تدوین شده است. اگر عمری باشد در خدمت فولاد خواهیم بود، مگر اینکه اتفاق غیرمترقبه‌ای رخ دهد. خانواده ام برای من بسیار مهم است. هزینه‌ها همیشه مادی نیستند، یک سالی که خوزستان بودم از خانواده فاصله داشتم و دوری از خانواده برای من متغیر کنترل نشده است. اگر خانواده ام نتوانند به خوزستان بیایند ممکن است اتفاقات جدیدی رخ دهد، اما تمام تلاشم این است که در خدمت فولاد باشم چرا که به محمدی قول داده ام.
آذری: با پرداخت بهای سنگین در فولاد موفق شدیم / مدیریت ورزشی اصفهان کوتوله پروری است

کار من در ذوب آهن تمام شده و بازگشتی به آن نخواهم داشت

مدیرعامل سابق ذوب آهن بیان کرد: هفته پیش هواداران خون گرم ذوب آهن و تعدادی از هواداران سپاهان، این مطالبه را از استاندار داشتند که من برگردم. طبق صحبت‌هایی که شنیده ام استاندار با انتشار توئیتی خطاب به مدیرعامل ذوب آهن خواستار بازگشت من شده، اما من همین جا اعلام می‌کنم که کار من در ذوب آهن تمام شده است. شرایط در ذوب آهن تغییری نکرده است که برگردم. همان افرادی که من را اخراج کردند هنوز آن جا حضور دارند و باید پاسخگوی عملکرد خود به فوتبال دوستان باشند. مدیریت ورزشی در استان اصفهان تبدیل به کوتوله پروری شده است، کوتوله‌هایی که به دیگران متصل هستند. در جریان معرفی یکی از اعضای هیئت مدیره، به یکی از اعضاء گفتم این فرد در حد هیئت مدیره باشگاه ذوب آهن نیست، اما با اصرار او را انتخاب کردند. به این شکل افراد در ورزش اصفهان رشد کرده اند و تبعاتش هم برای همه روشن است. تا زمانی که این افراد در آن ساختار باشند برای امثال من جایی وجود ندارد. کار کنار این افراد توهین به ورزش و سابقه من است. با توهین، تهمت و افترا از آنجا رانده شدم.

اعضای تیم فولاد خوزستان به کمی استراحت نیاز داشتند

آذری در ادامه گفت: یکی دو روز به بچه‌های تیم خصوصا جواد نکونام استراحت دادیم، چرا که خیلی تحت فشار بودند. اعضای فولاد فوق العاده زحمت کشیدند، واقعا فصل سختی را پشت سر گذاشتیم. پس از استراحت، برنامه‌ها را پیگیری می‌کنیم.
آذری: با پرداخت بهای سنگین در فولاد موفق شدیم / مدیریت ورزشی اصفهان کوتوله پروری است

در پرونده ویلموتس امید وجود دارد

آذری گفت: من سرگرم بازی‌های هفته‌های آخر فولاد بودم. از دیشب خطی را شروع کردم که مسائلی را برای من روشن کرده است. خارج از بحث‌های فنی قرارداد، سوال این است که ویلموتس چطور ۲ میلیون دلار را از ایران خارج کرده است، آن هم در اتحادیه اروپا که برای خروج تنها ۱۰ هزار یورو مدارک بسیاری لازم است. اگر این پول هنوز به بلژیک نرفته است، کار ما کمی راحت‌تر می‌شود. با توجه به اینکه می‌شود در این زمینه کمک کرد، می‌خواستم با قاضی زاده هاشمی صحبت کنم، اما موفق نشدم. نوید می‌دهم اگر یک تیم حرفه‌ای باشد با طرح دعوا در دادگاه عالی سوئیس و با ذکاوت می‌توان برای پیروزی امیدوار بود. این دعوا را باید ادامه داد چرا که هنوز روزنه های کوچکی از امید وجود دارد. ظاهرا افرادی که مایل بودند این اتفاق رخ دهد پشت تاج و فدراسیون پنهان شده اند. تاج به عنوان رئیس وقت فدراسیون باید پاسخگو باشد و هیئت رئیسه فدراسیون هم به سادگی از حمایت تاج دست کشید و نشان داد با وجود امضای نامه از تاج حمایت نمی‌کند. اگر اساسنامه فدراسیون فوتبال به خوبی تدوین می‌شد، شاید مشکلات ما کمتر بود. به هر حال اتفاقی است که رخ داده است. من به عنوان عضو مجمع به جای غر و اتهام زدن بهتر است به دنبال راه حل باشم تا از پتانسیل‌های حقوقی خصوصا در اتحادیه اروپا استفاده کنم، شاید به موفقیت رسیدیم.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد