hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > ویژه استان ها > ۱۷۲ بیمار مبتلا به کرونا در اصفهان در شرایط حاد قرار دارند

۱۷۲ بیمار مبتلا به کرونا در اصفهان در شرایط حاد قرار دارند

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان گفت: آمار کل مبتلایان به کرونا در اصفهان به جز کاشان و آران و بیدگل در شبانه روز گذشته ۸۹۹ نفر ثبت شده که از این میان حال ۱۷۲ نفر وخیم است.

آرش نجیمی  با اشاره به وضعیت قرمز بیماری کرونا در استان اصفهان اظهار داشت: آمار کل مبتلایان به کرونا در اصفهان به جز کاشان و آران و بیدگل در شبانه روز گذشته ۸۹۹ نفر ثبت شده که از این میان حال ۱۷۲ نفر بدحال گزارش شده و در بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان‌های اصفهان هستند.

وی با اعلام اینکه سرعت مرگ و میر مبتلایان به کرونا در اصفهان تغییر محسوسی نداشته است، تصریح کرد: در شبانه روز گذشته تعداد ۹۵ نفر با علامت کرونا در بیمارستان‌های استان اصفهان بستری شده‌اند.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان افزود: در شبانه روز گذشته همچنین تعداد ۶۹ نفر هم از بیمارستان‌های اصفهان مرخص شده‌اند.

وی ضمن تبریک روز پزشک گفت: در شش ماه گذشته، پنج نفر در استان اصفهان شهید خدمت شدند و بامداد پنج شنبه ویانا محمدی، فرزند هشت ساله کیوان محمدی، پزشک فوق تخصص قلب که به صورت داوطلبانه در بخش کرونایی بیمارستان در حال فعالیت است در اثر ابتلاء به کرونا فوت شد.

نجیمی به شهروندان اصفهانی در استفاده از ماسک توصیه کرد و گفت: پیشگیری بهترین راه مقابله با کرونا است و لازم است شهروندان با رعایت اصول بهداشتی و استفاده صحیح از ماسک و فاصله گذاری اجتماعی در جهت سلامت خود و دیگران حساسیت به خرج دهند.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد