hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > ورزشی > سرمربی تیم ملی وزنه‌برداری: تعویق المپیک به آمادگی «سهراب مرادی» کمک کرد

سرمربی تیم ملی وزنه‌برداری: تعویق المپیک به آمادگی «سهراب مرادی» کمک کرد


سرمربی تیم ملی وزنه‌برداری درباره شرایط دارنده مدال طلای بازی‌های المپیک ۲۰۱۶ ریو گفت: «سهراب مرادی» مانند دیگر وزنه‌برداران به تمرینات خود ادامه می‌دهد او مصدوم بود اما تعویق المپیک و گزینشی‌ها کمک کرد تا این ورزشکار به فرم مناسب برسد.


سرمربی تیم ملی وزنه‌برداری درباره شرایط دارنده مدال طلای بازی‌های المپیک ۲۰۱۶ ریو گفت: «سهراب مرادی» مانند دیگر وزنه‌برداران به تمرینات خود ادامه می‌دهد او مصدوم بود اما تعویق المپیک و گزینشی‌ها کمک کرد تا این ورزشکار به فرم مناسب برسد.

«محمدحسین برخواه» روز ... در گفت وگو با خبرنگار ورزشی ایرنا اظهار داشت: همه وزنه‌برداران دعوت شده به اردوی تیم ملی، در شهرها و سالن‌های استانی تمرین می‌کنند. کادر فنی تیم ملی نیز به صورت مستقیم و غیرمستقیم بر تمرینات آنان نظارت دارند.  این نظارت توسط من و «علی جباری» دیگر عضو کادر فنی انجام خواهد شد. وضعیت ملی‌پوشان با تمرینات کنونی به طور نسبی مناسب و امیدوارم وزنه‌برداری ایران و جهان از این بلاتکلیفی درآید. پیش‌بینی ماه این است در ماه‌های پایانی سال شمسی (۱۳۹۹) مسابقاتی به عنوان گزینشی المپیک در سطح جهان برگزار شود. البته هنوز به صورت رسمی اعلام نشده است.
وی خاطر نشان کرد: به دنبال آن هستیم که در مسابقات گزینشی با سطح طلایی مانند قهرمانی جهان و آسیا شرکت کنیم و چند تورنمنت سطح نقره و برنز نیز داشته باشیم تا تکلیف ۲ سهمیه ایران مشخص شود.
برخواه در ادامه با اشاره به اینکه نباید تمرینات را فرسایشی کنیم افزود:‌ انتظار نداریم وزنه‌برداران در بالاترین رکورد باشند چرا که چندین ماه با مسابقات فاصله داریم و نباید وزنه‌برداران زیاد به خود فشار بیاورند. البته برنامه ما فرد به فرد متفاوت است و برخی دیگر سبک تمرین می‌کنند البته از برخی وزنه‌برداران خواستیم که در ماه‌های بعد رکورد شخصی خود را اعلام کنند.  
او همچنین عنوان کرد:‌ «سهراب مرادی» مانند سایر نفرات تمرین خود را ادامه می‌دهد. مصدوم بود اما تعویق المپیک و مسابقات گزینشی موجب شد تا وی بتواند به بهترین فرم ممکن خود برسد.
برخواه در ادامه گذری بر انتقاد برخی از وزنه‌برداران از شیوه مدیریت او در تیم ملی زد و گفت:‌ برخی از وزنه‌برداران بیرون از گود، انتقادهای خود را به صورت غیر منصفانه طرح می‌کنند آنها باید به رکوردهای خود در مسابقات لیگ و قهرمانی کشور نگاه کنند. رکورد تمام وزنه‌برداران ایرانی هم ثبت می‌شود و قابل مخفی شدن نیست. قول می‌دهم که حق هیچ ورزشکاری را ضایع نخواهم کرد و تمام تلاشم این است که بهترین نفرات در اردو تیم ملی حضور داشته باشند.
این پیشکسوت وزنه‌برداری در پایان تصریح کرد: هیچ‌گاه مسائل شخصی را در کارم دخالت نداده و نخواهم داد. در برخی از مواقع پیش آمده ورزشکارانی بودند که حرمت‌شکنی کردند اما منافع تیم ملی را بر امور شخصی ترجیح دادم و از آنان گذشتم. باید از برخی ورزشکاران سوال شود که در هر وزن چند نفر می‌شود دعوت کرد اردوی تیم ملی گنجایش چند وزنه‌بردار دارد؟ ما در هر وزن نهایت سه نفر می‌توانیم دعوت کنیم. هر  وزنه‌برداری در کشور رکورد بهتری نسبت به دیگران ثبت کند در لیست تیم ملی نیز قرار خواهد گرفت.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد