hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > ورزشی > زير خط فقر امتياز

زير خط فقر امتياز

 6 هفته از ليگ برتر گذشته و تيم‌هاي باشگاهي به دنبال جذب امتيازات بيشتر در هفته‌هاي ابتدايي هستند؛ هفته‌هايي كه از آن به عنوان هفته‌هاي افزايش آمادگي ياد مي‌شود. مربيان اعتقاد دارند بين هفته‌هاي اول تا پنجم، بازيكنان در حال آماده شدن و افزايش نظم و انضباط تيمي هستند و هنوز به آمادگي لازم دست پيدا نكرده‌اند. 

6 هفته از ليگ برتر گذشته و تيم‌هاي باشگاهي به دنبال جذب امتيازات بيشتر در هفته‌هاي ابتدايي هستند؛ هفته‌هايي كه از آن به عنوان هفته‌هاي افزايش آمادگي ياد مي‌شود. مربيان اعتقاد دارند بين هفته‌هاي اول تا پنجم، بازيكنان در حال آماده شدن و افزايش نظم و انضباط تيمي هستند و هنوز به آمادگي لازم دست پيدا نكرده‌اند. از هفته ششم تا دهم، تيم‌ها شكل مي‌گيرند و به تدريج قدرت اصلي خود را نشان مي‌دهند. در 6 هفته اخير، پديده موفق شده 15 امتياز كسب كند و سپاهان با 10 امتياز در رتبه دوم قرار دارد. سايپا و پرسپوليس (با يك بازي كمتر) در رتبه‌هاي بعدي قرار دارند.

در انتهاي جدول نيز ماشين سازي با چهار امتياز چهاردهم است و نفت مسجد سليمان با سه و سپيدرود با دو امتياز در قعر جدول قرار گرفته‌اند. در ليگ هجدهم، 9 استان نماينده دارند كه خوزستان با چهار نماينده (فولاد، استقلال، صنعت نفت و نفت مسجد سليمان) بيشترين نماينده‌ها را در ليگ دارد و تهران با سه نماينده (پرسپوليس، استقلال، پيكان) در رتبه بعدي قرار دارد. اصفهان با دو نماينده (سپاهان و ذوب‌آهن) قدرتمندترين تيم‌ها را از نظر نتيجه‌گيري در اختيار دارد. بررسي عملكرد شهر به شهر تيم‌هاي باشگاهي نشان مي‌دهد پيشكسوتان هر استان چه نظري درباره تيم‌هاي حاضر در ليگ برتر دارند. به طور كلي نمايندگان استان اصفهان به طور ميانگين 9 امتياز به دست آورده‌اند،‌ نمايندگان استان تهران با ميانگين 10 امتياز در رتبه دوم قرار گرفته‌اند اين در حالي‌است كه تنها نماينده خراسان رضوي موفق شده به تنهايي 15 امتياز را كسب كند. تبريزي‌ها با ميانگين 7.5 امتياز عملكرد متوسطي داشتند و خوزستاني‌ها با ميانگين 5.5 عملكردي غيرقابل قبول داشته‌اند. گيلان يك نماينده دو امتيازي (سپيدرود رشت) را دارد و در قعر جدول رده‌بندي قرار گرفته است. (نساجي) مازندران نيز با 5 امتياز به دنبال صعود به رتبه‌هاي بالاتر است. گفته مي‌شود ميانگين امتياز تيمي كه براي قهرماني مي‌جنگد به ازاي هر بازي، دو امتياز است، اين يعني فقط پديده مشهد شانس قهرماني دارد و پرسپوليس نيز اگر بازي عقب افتاده خود را با پيروزي پشت سر بگذارد مي‌تواند به امتياز 12 برسد و استاندارد امتيازي براي به دست آوردن عنوان قهرماني را كسب كند. پرونده امروز «قانون» به بررسي عملكرد تيم‌هاي هر استان اختصاص دارد، اين پرونده را در ادامه پي مي‌گيريم.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد