hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > ویژه استان ها > شهرستان رشت در وضعیت قرمز بیماری کرونا قرار دارد و شرایط برای حضور گردشگران فراهم نیست

شهرستان رشت در وضعیت قرمز بیماری کرونا قرار دارد و شرایط برای حضور گردشگران فراهم نیست

فرماندار رشت با اشاره به آسیب دیدن بسیاری از مشاغل مرتبط با گردشگری در پی شیوع کرونا گفت: شرایط فعلا برای حضور گردشگران فراهم نیست.
علی فتح اللهی، فرماندار رشت در نشست شورای ساماندهی سواحل شهرستان رشت با اشاره به ظرفیت‌های خدادادی و طبیعی گیلان و شهرستان رشت در بخش‌های دریا، طبیعت و جنگل، گفت: باید با برنامه ریزی درست، بهینه و صحیح از این ظرفیت‌ها به درستی استفاده کنیم.
او ، با اشاره به آسیب دیدن بسیاری از مشاغل مرتبط با گردشگری در پی شیوع ویروس کرونا  افزود: برخلاف میل باطنی از همگی مسافران درخواست می‌کنیم در شرایط کنونی به گیلان سفر نکنند.
فرماندار رشت بر ضرورت برنامه ریزی دقیق برای  بهره گیری مناسب از سواحل شهرستان و شکوفایی آن تاکید کرده است.
 فتح اللهی با بیان اینکه آب و هوا و سرسبزی باید درآمد و برکات داشته باشد، گفت: بیش از ۲۰ کیلومتر سواحل در شهرستان رشت داریم با توجه به دسترس بودن این سواحل استقبال مسافران را داریم که البته حضور مسافران در موضوع سواحل با توجه به بیماری کرونا نسبت به سنوات گذشته متفاوت است.
او  ایجاد طرح‌های سالم سازی مناسب و در شان مردم را جز اولویت‌ها دانست و افزود: بهترین سواحل را در شهرستان رشت داریم، اما نتوانستیم از آن‌ها برای ایجاد طرح‌های سالم سازی استفاده کنیم.
فرماندار رشت با بیان اینکه افتخار گیلانیان همواره میزبانی از مسافران و گردشگران بوده است، گفت:، اما اکنون با وجود بیماری کرونا و وضعیت قرمز بیماری در شهرستان رشت، شرایط برای حضور مسافران و گردشگران فراهم نیست.
فتح اللهی تصریح کرد: از اینکه نمی‌توانیم پذیرای مسافران در شرایط کرونایی باشیم دلگیر هستیم، اما سلامت مردم و حفظ جان آن‌ها بسیار برای ما مهم است لذا از هموطنان خواهش می‌کنیم که به شهرستان رشت سفر نکنند.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد