hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > ورزشی > دیدارهای تدارکاتی محک خوبی برای شناسایی نقاط ضعف است

دیدارهای تدارکاتی محک خوبی برای شناسایی نقاط ضعف است

ملی پوش تیم والیبال سپاهان گفت: برگزاری دیدارهای تدارکاتی محک خوبی برای شناسایی نقاط ضعف تیم در آستانه مسابقات لیگ برتر است.

علی اصغر مجرد  درباره روند پیگیری تمریناتش در تیم والیبال سپاهان گفت: از ابتدای تیرماه تمرینات تیم آغاز شد و حدود ۸ هفته است که تمرینات را در اصفهان پیگیری می‌کنیم. با توجه به اینکه ۶ ماه به دلیل شیوع ویروس کرونا از مسابقات و والیبال دور بودیم در ابتدای تمرینات کار کمی سخت بود.

ملی پوش تیم والیبال سپاهان ادامه داد: همانطور که می‌دانید تمرینات فردی با گروهی کاملا متفاوت است و دوری از کار گروهی کار را کمی مشکل کرد. هماهنگی تیم در ابتدا سخت بود اما رفته رفته شرایط بهتر شد و تمرینات خوبی پشت سر گذاشتیم.

وی تاکید کرد: با توجه به نزدیکی رقابت‌های لیگ برتر بازی‌های تدارکاتی برای تیم در نظر گرفته شد. نقاط ضعفی در تمام تیم‌ها وجود دارد که دیدارهای تدارکاتی محک خوبی برای شناسایی آنها است. بازی خوبی با سیرجان انجام دادیم. امیدوارم هر چه به لیگ نزدیک می‌شویم به صد درصد آمادگی برسیم.

مجرد درباره شرایط کرونایی نیز گفت: در اصفهان از خانه خارج نمی‌شوم و برای حضور در تمرینات از وسیله شخصی استفاده می‌کنم. با افراد غریبه ارتباط ندارم و معاشرت نمی‌کنم. چند تن از دوستان به این بیماری مبتلا شدند به همین دلیل ترس در وجودم است. اگر یک نفر از بازیکنان تیم مبتلا شوند تمام تیم نیز مبتلا می‌شود به همین دلیل تمام اعضای تیم رعایت می‌کنند. چند مرحله تست داده‌ایم که منفی بود. پیش از سفر به تهران و انجام بازی تدارکاتی با تیم سیرجان نیز تست دادیم که منفی بود.

سرعتی زن تیم ملی تاکید کرد: ورزشکاران بیش‌تر در معرض خطر هستند. اوایل خیلی نگران  بودیم و می‌ترسیدیم اما شرایط طوری شد که دیگر نمی‌توانستیم تمرین نکنیم. ۶ ماه والیبال تعطیل بود. امسال نیز شرایط سخت تر است چرا که همیشه به حضور تماشاگران در سالن عادت داشتیم که امسال به دلیل کرونا تماشاگران را نخواهیم داشت. اگر پخش تلویزیونی شود حداقل مردم از خانه بازی‌ها را تماشا می کنند.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد