hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > ورزشی > برتری خود را برای حضور در تیم ملی ثابت خواهم کرد

برتری خود را برای حضور در تیم ملی ثابت خواهم کرد

نایب قهرمان مسابقات جهانی امارات در پرتاب دیسک گفت: به سختی تمرین می کنم تا در مسابقات قهرمانی کشور برتری خود را برای حضور در تیم ملی ثابت کنم.
علی محمدیاری  اظهار کرد: برای حضور در مسابقات قهرمانی کشور که قرار است در شهریور برگزار شود سه ماه است که به طور مرتب تمرینات جدی خود را در رشته پرتاب دیسک در مجموعه ورزشی آفتاب انقلاب آغاز کرده ام و تلاشم بر این است تا بتوانم دوباره به تیم ملی دعوت شوم.
وی گفت: سال گذشته در مسابقات جهانی امارات با وجود اینکه به مدال نقره دست یافتم و سهمیه پارالمپیک توکیو را کسب کردم، اما متاسفانه به تیم ملی دعوت نشدم. در حال حاضر به سختی تمرین می کنم تا در مسابقات قهرمانی کشور در صورت برگزاری با ثبت رکورد بالا، برتری خود را برای حضور در تیم ملی ثابت کنم.
یاری درباره برنامه تمرینات خود گفت: در حال حاضر چهار جلسه تمرین در قالب بدنسازی و پرتاب دیسک در طول هفته به مدت شش ساعت زیر نظر همسرم که مربی من است در مجموعه ورزشی آفتاب انقلاب  انجام می دهم و در آمادگی بسیار خوبی به سر می برم. به طوری که اگر الان مسابقه ای در پیش باشد می توانم بهترین رکورد را به ثبت برسانم.
وی یکی از مشکلات خود را نداشتن دیسک استاندارد و مورد تایید فدراسیون جهانی عنوان کرد و افزود: یک سال است که درخواست دیسک یک کیلوگرم که استاندارد و مورد تایید فدراسیون جهانی است، کرده ام اما تا امروز هیچ تجهیزات جدیدی در اختیار من گذاشته نشده و با همان دیسک قبلی خود که استاندارد نیست تمرینات خود را پیگیری می کنم. به هر صورت اگر بخواهم به نتایج خوبی دست پیدا کنم باید دیسکم استاندارد و مورد تایید فدراسیون جهانی باشد.
نایب قهرمان مسابقات جهانی امارات افزود: با وجود اینکه از تجهیزات و امکانات خوبی برخوردار نیستم اما در سه ماه گذشته تمرینات خود را به طور جدی دنبال کرده ام و سعی دارم در مسابقات قهرمانی کشور بهترین رکورد را به ثبت برسانم و بار دیگر برتری خود را برای حضور در تیم ملی ثابت کنم.
وی در پایان خاطرنشان کرد: با وجود این که ۱۵ مدال جهانی و پارالمپیک دارم و با مدرک فوق لیسانس ۲ سال است کارمند سازمان بهزیستی شهید ذوالفقاری یافت آباد هستم، اما متاسفانه قراردادم در این سازمان موقتی است و از حقوق و مزایای خوبی برخوردار نیستم؛ به طوریکه با مدرک فوق لیسانس سه میلیون حقوق دریافت می کنم. از وزیر کار، رفاه و تامین اجتماعی این درخواست را دارم که به وضعیت شغلی من رسیدگی کند تا قراردادم از حالت موقتی به دائمی تبدیل شود و امنیت شغلی داشته باشم. 
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد