درباره ما نسخه آزمایشی | پنج شنبه، 4 تیر 1405

کد: 42863 | 27 مرداد 1399 ساعت 12:44

جریمه ۵۰ هزار تومانی در انتظار خودرو‌های فاقد معاینه فنی

مدیر ارتباطات ستاد معاینه فنی خودرو‌های تهران، آخرین جزئیات جریمه خودرو‌های فاقد معاینه فنی را تشریح کرد.
جریمه ۵۰ هزار تومانی در انتظار خودرو‌های فاقد معاینه فنی


حمیدرضا گویا مدیر ارتباطات ستاد معاینه فنی خودرو‌های تهران ، با اشاره به  جریمه خودروهای فاقد معاینه فنی،اظهار کرد: خودرو‌های فاقد معاینه فنی در صورت تردد در سطح شهر به صورت مکانیزه توسط دوربین روزانه مبلغ ۵۰ هزار تومان جریمه می‌شوند.

مدیر ارتباطات ستاد معاینه فنی خودرو‌های تهران یادآور شد: وضعیت مراجعات به مراکز معاینه فنی عادی است و شهروندان می‌توانند در زمانی کوتاه نسبت به انجام معاینه خودروی خود در یکی از مراکز شهر تهران اقدام کنند.


عکس خوانده نمی‌شود