درباره ما نسخه آزمایشی | پنج شنبه، 4 تیر 1405

کد: 42752 | 26 مرداد 1399 ساعت 20:07

تجلیل از خبرنگاران قم با ارسال دمپایی!

روابط عمومی استانداری قم با ارسال لوح، بلیط سینما و 40 هزارتومان بن به همراه یک جفت دمپایی توسط پیک به دفاتر رسانه ها شیوه جدیدی را برای تجلیل از خبرنگاران در دوران کرونا و پس از کرونا به نمایش گذاشت.
تجلیل از خبرنگاران قم با ارسال دمپایی!


روزنامه 19 دی در کانال تلگرامی خود از شیوه تجلیل از خبرنگاران در قم انتقاد کرده است.
به گزارش فرارو، این روزنامه نوشت: نحوه تجلیل از خبرنگاران توسط استانداری قاطبه خبرنگاران و اصحاب رسانه قم را ناراحت کرد.
روابط عمومی استانداری قم با ارسال لوح، بلیط سینما و 40 هزارتومان بن به همراه یک جفت دمپایی توسط پیک به دفاتر رسانه ها شیوه جدیدی را برای تجلیل از خبرنگاران در دوران کرونا و پس از کرونا به نمایش گذاشت.
استاندار قم چند روز پیش گفته بود امسال بطور ویژه از خبرنگاران تجلیل خواهد شد.
19 دی در پایان نوشت: چند سالی است برخی خبرنگاران از دمپایی برای واکنش به مسوولان استفاده می کنند.
تصویر


عکس خوانده نمی‌شود