hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > ورزشی > اسماعیلی‌فر با هیچ تیمی مذاکره نکرده است/ به دانیال نیاز داریم

اسماعیلی‌فر با هیچ تیمی مذاکره نکرده است/ به دانیال نیاز داریم

سرپرست باشگاه ذوب‌آهن در واکنش به خبر توافق دانیال اسماعیلی‌فر با پرسپولیس گفت: در این خصوص با دانیال صحبت کردم و عنوان کرد با هیچ تیمی صحبت نکرده است.

احمد جمشیدی ، درباره انتشار برخی اخبار در خصوص مذاکره و توافق دانیال اسماعیلی‌فر با پرسپولیس برای فصل آینده اظهار داشت: در این خصوص با دانیال صحبت کردم و عنوان کرد با هیچ تیمی صحبت نکرده است. این بازیکن پیشنهاداتی دارد اما منتظر هستیم بازی‌ها تمام شود تا با او درباره فصل آینده صحبت کنیم و تلاش‌مان این است که این بازیکن را حفظ کنیم، چون بازیکن باکیفیتی است که باشگاه ذوب‌آهن خودش به او نیاز دارد.

وی با بیان اینکه اسماعیلی‌فر یک نیم‌فصل دیگر با ذوب‌آهن قرارداد دارد، افزود: کاری به قرارداد او نداریم و قصد داریم این بازیکن خوب را حفظ کنیم. چند بازیکن باکیفیت در تیم داریم که یکی از آنها هم اسماعیلی‌فر است.

سرپرست باشگاه ذوب‌آهن در پاسخ به اینکه این باشگاه مذاکره با بازیکنان مدنظر خود را چه زمانی آغاز می‌کند، گفت: بسیاری از بازیکنان تیم هنوز با ما قرارداد دارند و مذاکره با بازیکنانی که قراردادشان به اتمام رسیده را نیز کم‌کم آغاز خواهیم کرد اما از نظر اخلاقی فعلاً به سراغ بازیکنان سایر تیم‌ها نخواهیم رفت و پس از پایان لیگ به سراغ گزینه‌های مدنظر سرمربی تیم می‌رویم.

وی درباره تساوی شب گذشته ذوب‌آهن برابر نساجی مازندران بیان کرد: خوشبختانه بازیکنان بازی بسیار خوبی انجام دادند و حتی می‌توانستیم این بازی را ببریم و دیدید که در دقایق پایانی دو فرصت گلزنی استثنایی داشتیم که نتوانستیم از آنها استفاده کنیم. با این وجود یک امتیاز بسیار ارزشمند کسب کردیم و ان‌شاءالله بقای ذوب‌آهن در لیگ قطعی است.

جمشیدی درباره گلایه لوکا بوناچیچ از داوری و اینکه گفته بود اگر کرونا او را نکشد داوری او را می‌کشد، گفت: هنوز با لوکا در این خصوص صحبت نکرده‌ام و نمی‌دانم منظور او چه بوده و باید از خودش بپرسید. بوناچیچ در کنفرانس بعد از بازی زیاد درباره مسائل فنی حرف نزده و در یک جمله این موضوع را بیان کرده و شاید منظور او درباره مسابقات قبلی بوده است. شاید ایشان صحنه‌ای را دیده که ما از آن غافل بوده‌ایم اما در مجموع داوری دیدار با نساجی خوب بود.

وی درباره دیدار تیمش برابر گل‌گهر سیرجان در هفته پایانی لیگ برتر اضافه کرد: در مدت اخیر بازی‌های خوبی به نمایش گذاشتیم و می‌توانستیم از دو بازی مقابل ماشین‌سازی تبریز و نفت مسجدسلیمان که حق تیم تضییع شد نیز امتیازات لازم را کسب کرده و بقای تیم را تضمین کنیم که به دلیل مسائل داوری این اتفاق رخ نداد. در برابر پرسپولیس و نساجی نیز بازی جوانمردانه و در عین حال فنی انجام دادیم که کیفیت بسیار بالایی داشت.

سرپرست باشگاه ذوب‌آهن ادامه داد: بنابراین هیچ نگرانی بابت دیدار با گل‌گهر سیرجان نداریم و ان‌شاءالله در ورزشگاه فولادشهر این تیم را شکست می‌دهیم و بقای تیم در لیگ قطعی است.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد