hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > ورزشی > باید تکلیف لیگ ۹۸ مشخص شود/باشگاه و ورزشکار بلاتکلیف هستند

باید تکلیف لیگ ۹۸ مشخص شود/باشگاه و ورزشکار بلاتکلیف هستند

حسین باقری می‌گوید که قرار بود لیگ تفنگ و تپانچه امسال از شهریور آغاز شود اما هنوز تکلیف لیگ سال قبل هم مشخص نیست.
ملی‌پوش تفنگ ، در مورد ناتمامی لیگ تفنگ سال ۹۸ اظهار کرد: همچنان لیگ سال قبل ناتمام مانده و تکلیف آن مشخص نیست. در حال حاضر هم باشگاه‌ها و هم ورزشکاران بلاتکلیف هستند.
باقری افزود: باید مسئولان به یک نتیجه برسند که آیا می‌خواهند پایان لیگ را اعلام کنند یا قرار است ادامه مسابقات انجام شود. آخرین تصمیم فدراسیون ادامه مسابقات بود، اما هنوز هیچ کدام از تصمیمات قطعی نشده تا آن را عملی کنند.
ملی‌پوش تفنگ در خصوص مبحث قراردادها در لیگ برتر تیراندازی گفت: قراردادها یک موضوع شخصی بین ورزشکار و باشگاه است. من خودم که قراردادی ندارم برای باشگاه خودمان بازی می‌کنم. با مشخص شدن تکلیف لیگ مشکلات اینچنینی هم حل می‌شود.
باقری در ادامه گفت: معمولا لیگ تیراندازی مرداد، شهریور یا مهر آغاز می‌شود. امسال هم قرار بود از اول شهریور آغاز شود اما هنوز تکلیف لیگ قبل مشخص نیست.
ملی‌پوش تفنگ در ادامه گفت: در حال حاضر اولین کار این است که باید تکلیف لیگ برتر مشخص شود. تنها چیزی که در حال حاضر همه را تحت فشار گذاشته همین موضوع است و باید زودتر تکلیف لیگ قبلی مشخص شود تا بتوانند برای لیگ جدید تصمیم بگیرند.
باقری در خصوص آغاز دور دوم تمرینات تیم ملی تفنگ گفت: من در مدتی که تمرینات تیم ملی تعطیل است در باشگاه خودمان تمرین می‌کنم. از امروز هم دور جدید تمرینات شروع شده و من هم قرار است از دوشنبه به تیم ملحق شوم. اگر مشکلی پیش نیاید و اتفاق خاصی رخ ندهد احتمالا این دور از تمرینات ادامه دار خواهد بود.  
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد