درباره ما نسخه آزمایشی | شنبه، 6 تیر 1405

کد: 424461 | 05 فروردین 1404 ساعت 04:30

اطلاعیه مهم درباره ساعت کار جدید ادارات

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری یزد از تمدید فعالیت ساعت کاری ادارات استان تا ۱۵ فروردین ماه خبر داد.
اطلاعیه مهم درباره ساعت کار جدید ادارات


به گزارش  گروه رسانه ای شرق، دوشنبه شب روابط عمومی استانداری یزد، "محمد علی شاه حسینی" با اشاره به بخشنامه ابلاغی در این خصوص افزود: بر این اساس، آغاز ساعت کاری دستگاه‌های اجرایی ساعت هشت صبح و پایان آن ساعت ۱۴ تعیین شده است.

وی اظهار کرد: این تصمیم در راستای مدیریت بهینه مصرف انرژی و استمرار نظم اداری در ایام تعطیلات نوروزی اتخاذ شده است.

ساعت کاری ادارات یزد در سه ماهه پایان سال گذشته به همین شکل بود که مجددا تمدید شد.

 

منبع: sharghdaily-988007



عکس خوانده نمی‌شود