hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > سمنان > استفاده شهرداری دامغان از ظرفیت بخش خصوصی برای اجرای طرح‌های عمرانی ارزنده است

استفاده شهرداری دامغان از ظرفیت بخش خصوصی برای اجرای طرح‌های عمرانی ارزنده است

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان گفت: استفاده شهرداری دامغان از ظرفیت بخش خصوصی و خیّران برای اجرای طرح های عمرانی و زیرساختی در حوزه شهری ارزنده و قابل تقدیر است.
به گزارش روابط عمومی، تشریفات و امور بین الملل استانداری سمنان، دکتر منوچهر فخری روز چهارشنبه در دیدار با شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر دامغان در تالار عقیق این شهر افزود: استفاده از ظرفیت بخش خصوصی برای اجرای طرح های عمرانی از اقدام های مثبت در توسعه خدمات شهری است که شهرداری دامغان به خوبی برای جذب خیّر و سرمایه گذار در سال های گذشته اقدام کرده است.
وی خاطر نشان کرد: تنها راه برون رفت شهرداری ها از مشکلات اقتصادی ، استفاده از ظرفیت بخش خصوصی است و دیگر شهرداری های استان با الگوبرداری از شهرداری دامغان در اجرای طرح های زیرساختی به فکر جذب سرمایه گذار باشند.
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان با بیان اینکه دستگاه های اجرایی استان در انجام طرح های عمرانی و زیرساختی با شهرداری دامغان همکاری داشته باشند، گفت: در هفته آینده جلساتی با اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان و شرکت آب منطقه‌ای سمنان پیرامون بازسازی بناهای تاریخی دامغان و اجرای طرح گردشگری در سد شهید شاهچراغی دامغان برگزار خواهد شد.
فخری تصریح کرد: ساخت باغ ایرانی با همکاری بخش خصوصی و خیّر محترم در شهر دامغان بسیار ارزنده و قابل تقدیر است و این روند مطلوب برای توسعه حداکثری خدمات شهری ادامه یابد.
وی افزود: اهمیت و جایگاه شهرداری‌ها با شیوع کرونا ویروس برای اقشار مردم و دستگاه های اجرایی بیشتر نمایان شد و شهرداران و کارکنان شهرداری ها با تمام وجود برای ضدعفونی معابر شهری و ناوگان حمل و نقل درون شهری در ماه های گذشته اقدام کردند.
به گزارش روابط عمومی، تشریفات و امور بین الملل استانداری سمنان، در این دیدار خانم شهاب، مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری سمنان و آل بویه، رئیس شورای اسلامی استان سمنان حضور داشتند.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد