hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > ورزشی > دربی تبریز را تراکتور برد

دربی تبریز را تراکتور برد

هفته ششم لیگ برتر در حالی پنجشنبه گذشته با برگزاری شش بازی پیگیری شد که بازی‌های استقلال و پرسپولیس برابر نفت مسجدسلیمان و نساجی، به دلیل حضورشان در لیگ قهرمانان آسیا و برگزاری اردوی تیم ملی، به 22 و 23 شهریورماه موکول شد.
هفته ششم لیگ برتر در حالی پنجشنبه گذشته با برگزاری شش بازی پیگیری شد که بازی‌های استقلال و پرسپولیس برابر نفت مسجدسلیمان و نساجی، به دلیل حضورشان در لیگ قهرمانان آسیا و برگزاری اردوی تیم ملی، به 22 و 23 شهریورماه موکول شد. در بازی‌های این هفته که در آن نتایج غیرمنتظره‌ای هم به دست آمد، تراکتورسازی در دربی تبریز مقابل ماشین‌سازی 2 بر یک پیروز شد. در این بازی آنتونی استوکس (48) تیم جان توشاک را پیش انداخت و مسعود شجاعی (60) گل دوم تراکتورسازی را به ثمر رساند. در ادامه، عرفان افراز که از دقیقه 85 به بازی آمده بود، (92) برای ماشین‌سازی گلزنی کرد اما برای جبران کافی نبود. نکته جالبی که اتفاق افتاد، این بود که محمدرضا مهاجری مدیر فنی تراکتورسازی به عنوان سرمربی جدید ماشین‌سازی انتخاب شد تا یوسف بخشی‌زاده تنها در همین بازی روی نیمکت ماشین سازان بنشیند. این اتفاقات در حالی می‌افتد که محمدرضا زنوزی مطلق مالک تراکتورسازی، تا پیش از این مالک گسترش فولاد یا همین ماشین‌سازی فعلی بود و هنوز هم ابهامات زیادی بر سر مالکیت فعلی ماشین‌سازی وجود دارد!
در ورزشگاه فولادشهر، ذوب آهن 2 بر یک بازی را به میهمان خود پدیده واگذار کرد تا یاران امید نمازی دومین باخت خود را متحمل شوند و شاگردان یحیی گل‌محمدی که در این بازی به دلیل محرومیت روی نیمکت تیمش قرار نداشت، به پنجمین برد پیاپی خود دست پیدا کنند و با 15 امتیاز، جایگاه خود را در صدر جدول مستحکم‌تر کنند. در این بازی، سعید صادقی (55 پنالتی) گلزنی کرد و هادی محمدی (81) بازی را به تساوی کشاند اما یونس شاکری که از دقیقه 80 به میدان آمده بود، (83) گل برتری مشهدی‌ها را زد تا تعویض طلایی لقب بگیرد.
در ورزشگاه سردار جنگل رشت، سپیدرود که برای اولین بار در فصل جاری، علی کریمی را روی نیمکت خود داشت، برابر صنعت نفت آبادان به تساوی بدون گل رسید تا جادوگر کارش را با یک امتیاز شروع کرده باشد. در جم، بازی پارس جنوبی و سپاهان هم با تساوی 2 بر 2 به پایان رسید. در این بازی، عماد میرجوان (3) برای تیم مهدی تارتار گلزنی کرد و محمد ایرانپوریان (27) بازی را به تساوی کشاند. در ادامه روح‌الله سیف‌اللهی (45 پنالتی) گل دوم جمی‌ها را زد و در حالی که بازی رو به پایان بود، کی‌‌روش استنلی سوارز (95) بازی را به تساوی کشاند تا سپاهان از شکست نجات یابد. در اهواز، فولاد 2 بر یک برابر میهمان خود سایپا شکست خورد تا تیم علی دایی به دومین برد پیاپی خود دست پیدا کند. در این بازی علی دشتی (9) برای سایپا گل زد اما لوسیانو پریرا (88) بازی را به تساوی کشاند اما عبدالله ناصری که پاس گل اول را هم داده بود، (91) گل دوم سایپا را هم زد تا برابر تیم سابق خود درخشش خوبی داشته باشد. پیکان هم با تک گل عیسی آل کثیر (19) استقلال خوزستان را شکست داد تا پس از سه هفته نبردن، برنده شود.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد