hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > ورزشی > یک بام و دو هوا کرونا برای برادران عالمیان/نیما: فقط من مبتلا شدم

یک بام و دو هوا کرونا برای برادران عالمیان/نیما: فقط من مبتلا شدم

ملی‌پوش تنیس روی میز که ابتلا به کرونا سفرش به فرانسه را به تعویق انداخت گفت: هیچ نشانی از این بیماری نداشتم به همین دلیل ازمثبت شدن نتیجه تست متجبم به خصوص که تست برادرم نوشاد هم منفی بود.
نیما عالمیان که طی ماه های گذشته همراه با برادر بزرگترش نوشاد تمریناتش را به صورت شخصی در شمال کشور پیگیری می کرد طی روزهای گذشته به کرونا مبتلا شد و همین مسئله وی را از سفر روز گذشته (دوشنبه) به فرانسه بازداشت.
این ملی پوش تنیس روی میز در گفتگو با خبرنگار مهر در مورد آنچه باعث پِی بردنش به مبتلا شدن به بیماری کووید ۱۹ شد و اینکه با این شرایط حضور در ترکیب تیم دسته اولی«رومانا» برای شرکت در لیگ فرانسه را  از چه زمانی آغاز می کند، توضیح داد.
وی گفت: قرار بود روز دوشنبه (۲۰ مردادماه) به فرانسه سفر کنم تا تمرین با تیم جدیدم را آغاز کنم. لازم بود برای این سفر تست کرونا می دادم. بدون هیچ ترس و ابهامی از نتیجه، این کار را انجام دادم اما خیلی ناباورانه متوجه مثبت شدن نتیجه تست شدم.
عالمیان ادامه داد: پیش از اینکه برای تست کرونا اقدام کنم هیچ علائمی از ابتلا به این ویروس نداشتم. الان هم که با شما صحبت می کنم نشانه های این بیماری را ندارم به همین دلیل از مثبت شدن نتیجه تست خیلی تعجب کردم. به خصوص که من طی این مدت مدام کنار برادرم نوشاد بودم و با او تمرین می کردم. تست کرونا نوشاد منفی شد اما نمی دانم چرا نتیجه تست من مثبت شده است.
این ملی پوش تنیس روی میز تصریح کرد: در هر صورت به خاطر کرونا سفرم به فرانسه لغو شد. بعد از اطلاع از نتیجه تست، موضوع را به مربی تیمم در فرانسه اطلاع داد. وی هم تاکید داشت که دوره نقاهت را سپری کنم و پس از بهبودی کامل به ترکیب تیم ملحق شوم. در حالیکه تمرین تیم رومانا از روز گذشته آغاز شده و به خاطر این مسئله عملا من از دیگر بازیکنان عقب می مانم.
عالمیان با بیان اینکه فعلا در قرنطینه به سر می برد اما تلاش دارد در همین شرایط هم تمریناتش را تا حد امکان دنبال کند، خاطرنشان کرد: بلیت سفر به فرانسه را تقریبا برای سه هفته دیگر رزو کرده ام. البته ۱۰ روز دیگر مجدد تست کرونا می دهم تا از وضعیتم مطلع شوم. مسلم است تنها در صورتی سفر به فرانسه را انجام می دهم که نتیجه تست منفی باشد.
وی در ادامه در مورد تیم «رومانا» و قراردادی که برای همراهی این تیم در فصل جدید لیگ دسته اول تنیس روی میز فرانسه منعقد کرده است، توضیح داد و گفت: سال گذشته در ترکیب تیم «ویلنوا» بازی های خیلی خوبی انجام دادم طوریکه از نظر بیشترین تعداد برد در صدر دیگر بازیکنان بودم. به همین دلیل برای فصل جاری پیشنهادهای زیادی داشتم اما یادم می آید بعد از دیداری که با «جان پرسون» بازیکن سوئدی حاضر در این لیگ داشتم و موفق به شکست او شدم، از طرف مربی جدیدم برای پیوستن به ترکیب دیگر بازیکنانش پیشنهاد گرفتم.
پینگ‌پنگ‌باز ملی پوش کشورمان با تاکید بر اینکه تیم جدیدش در لیگ دسته اول فرانسه جزو سه تیم اول این رقابت ها به حساب می آید، تاکید کرد: مشکلی برای ادامه حضور در ترکیب تیم «ویلنوا» نداشتم اما می خواستم پیشرفت داشته باشم و در تیم حرفه‌ای‌تری بازی کنم به همین دلیل پیشنهاد تیم «رومانا» را پذیرفتم و با این تیم قرارداد یک ساله منعقد کردم.
نیما عالمیان در پایان گفت: قاعدتا امسال شرایط متفاوتی نسبت به سال گذشته در لیگ فرانسه خواهم داشت. تیمم حرفه‌ای‌تر است و باید با سختی و تلاش بیشتری تمرین داشته باشم تا بتوانم جایگاه خوبی در ترکیب این تیم به دست بیاورم.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد