hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > ورزشی > استکی: به دنبال اسامی در تیم ملی بوکس نیستم

استکی: به دنبال اسامی در تیم ملی بوکس نیستم

سرمربی تیم ملی بوکس گفت: در تیم ملی بوکس نباید به دنبال اسامی بود بلکه اولویت ما آینده نگری است.
علیرضا استکی سرمربی تیم ملی بوکس بیان کرد: ‌می‌دانم که برخی بوکسور‌های حرفه‌ای و قدیمی هم می‌خواهند دوباره به روی رینگ بازگردند و در رقابت‌های قهرمانی کشور شرکت کنند. کار ما دشوار خواهد شد چرا که نه می‌توان تجربه  بوکسور‌های قدیمی را نادیده گرفت و نه از بازیکنان آینده دار گذشت.  من به دنبال نام‌ها در تیم ملی نیستم بلکه هدفم آینده نگری برای بوکس ایران است.
او عنوان کرد: مشکل اصلی تیم ملی بوکس در این روز‌های کرونایی، بلاتکلیفی ۶ وزن باقی مانده برای کسب سهمیه المپیک توکیو است. از تاریخ ۱۵ مردادماه تمرینات ۲ ملی پوش المپیکی را به روز‌تر و منظم‌تر آغاز کردیم. شاهین موسوی و دانیال شه بخش ۲ ملی پوش المپیکی بوکس صبح‌ها بدنسازی و عصر‌ها تمرینات بوکس را انجام می‌دهند.
استکی اظهار کرد: عمکرد تیم ملی بوکس در رقابت‌های انتخابی المپیک نشان داد که بوکسور‌های کشورمان می‌توانستند بیشتر از ۲ سهمیه کسب  کنند. توانمندی تیم ملی بوکس مشهود بود، اما به علت شیوع ویروس کرونا بوکسور‌ها  ۶ ماه از ورزش حرفه خود دور شدند. بازیکنان به همراه مربیان خود تمرین می‌کنند تا آمادگی خود را حفظ کنند.  

هدف ما برگزاری رقابت های انتخابی تیم ملی است

سرمربی تیم ملی بوکس گفت: ما در هر وزنی ۳ بوکسور خوب داریم که انتخاب از میان آن‌ها سخت است. هدف اصلی ما این است که در اولین انتخابی که برگزار می‌شود ۶ نفر را برای ۶ وزن باقی مانده‌ای که سهمیه کسب نشده است، انتخاب کنیم. کار فدراسیون و کادرفنی تیم ملی برای انتخاب نفرات برتر بسیار دشوار است.
او عنوان کرد: برای انتخاب نفرات برتر حتما باید انتخابی تیم ملی برگزار شود. انتخابی اصلی تیم ملی بوکس، رقابت‌های قهرمانی کشور است که تمام مدعیان ایران در این مسابقه شرکت می‌کنند.
استکی بیان کرد: تاکنون مجوزی برای آغاز تمرین ملی پوشان بوکس صادر نشده است  و بعید می‌دانم که تا مهرماه اردویی برگزار شود. با صدور اولین مجوز، انتخابی تیم ملی را برگزار می‌کنیم. تمرینات تیم ملی را زیر نظر دارم و باید منتظر ماند و دید در آینده چه اتفاقی می‌افتد.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد