hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > ورزشی > شادلو: وقتی ورزشکار نگران درآمد خود باشد تمرکزش را از دست می‌دهد

شادلو: وقتی ورزشکار نگران درآمد خود باشد تمرکزش را از دست می‌دهد

کبدی‌کار جوان کشورمان گفت: بدون مکمل و بدون انرژی و با جیب خالی نمی‌توان کار کرد و این روی تمرین و روحیه ورزشکار تاثیر دارد.
محمدرضا شادلو ، در خصوص پاداش مسابقات کبدی جوانان جهان و قهرمانی ایران در این رقابت‌ها اظهار داشت: ما از مقدار پاداش، زمان پرداخت و نحوه دریافت آن اطلاعی نداریم. فقط همان آبان ماه سال گذشته که قهرمان جهان شدیم به ما گفتند 6 ماه‌ دیگر جایزه خود را می‌گیرید ولی هنوز آن را پرداخت نکردند.
وی در ادامه افزود: بچه‌ها در این روزها که ویروس کرونا رواج پیدا کرده، کارگری می‌کنند تا نان خود را در بیاورند. آنها ناامید هستند.
کبدی‌کار جوان کشورمان تاکید کرد: پاداش ما مربوط به پاداش‌هایی است که وزارت ورزش باید پرداخت کند و  فدراسیون هم پیگیر پاداش‌ها است. البته این پاداش فقط مربوط به کبدی نیست و برای تمام رشته‌های مدال‌آور در سال گذشته از جمله قایقرانی، تکواندو و واترپلو و ... است. پاداش‌ها از سال 2017 پرداخت نشده و فقط جوایز بازی‌های آسیایی اندونزی به ورزشکاران داده شده است.
وی تاکید کرد: همه ورزشکاران درگیر مشکلات هستند. امسال لیگ‌ و مسابقه نداریم و این یعنی هیچ درآمدی نخواهیم داشت. وقتی ورزشکار نگران درآمد باشد تمرکز خود را از دست می‌دهد. بدون مکمل و بدون انرژی و با جیب خالی نمی‌توان کار کرد و این روی تمرین و روحیه ورزشکار تاثیر دارد و در این شرایط اولویت ورزشکار کسب درآمد است نه ورزش.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد