hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > سمنان > با شرکت بیش از چهار هزار نفر آزمون کارشناسی ارشد 1399 در دانشگاه سمنان برگزار شد

با شرکت بیش از چهار هزار نفر آزمون کارشناسی ارشد 1399 در دانشگاه سمنان برگزار شد

نماینده تام اختیار دانشگاه سمنان در برگزاری آزمون‌های سراسری گفت : در مدت سه روز برگزاری آزمون کارشناسی ارشد 99 در مجموع چهار هزار و 307 داوطلب در پرديس شماره يك دانشگاه سمنان با یکدیگر به رقابت پرداختند .
به گزارش روابط عمومی دانشگاه سمنان ؛ دکتر پرویز ملک زاده با اعلام این خبر گفت : این آزمون  در نوبت صبح روزهای پنجشنبه ، جمعه و شنبه 16، 17 و 18 مرداد ماه سال 1399 و با حضور  چهار هزار و 307 داوطلب در دانشكده‌هاي مهندسي برق، رياضي، آمار و علوم كامپيوتر، علوم انساني، پرديس علوم پايه و تالار اميركبير برگزار شد .
دکتر ملک زاده با بیان اینکه بیشترین جمعیت داوطلب آزمون کارشناسی ارشد در دانشگاه سمنان در روز نخست با دو هزار و 129 نفر بود افزود : در روز دوم این رقابت علمی یک هزار و 642 نفر و در روز سوم و پایانی آزمون کارشناسی ارشد که بیشترین تنوع رشته را داشت ،  536 نفر در حوزه امتحانی دانشگاه سمنان برای بدست آوردن صندلی دانشگاهها تلاش کردند .
وی با اشاره به اینکه آزمون امسال با توجه به شیوع کرونا در کشور برگزار شد اظهار داشت : به منظور حفظ سلامت داوطلبان و آرامش خاطر آنان با توجه به شیوع کرونا ، محل برگزاری آزمونها قبل و بعد از برگزاری با حضور کارشناسان بهداشتی کاملا ضد عفونی و دیگر دستورالعمل‌های بهداشتی ابلاغی از سوی سازمان سنجش نیز اجرایی شد به طوریکه بر اساس نظر سنجی انجام شده از داوطلبان روز نخست آزمون کارشناسی ارشد در دانشگاه سمنان ۹۳ درصد از داوطلبان از رعایت الزامات و اصول بهداشتی در طول برگزاری آزمون رضایت داشتند که این میزان از میانگین کشوری که ۹۱ درصد اعلام شده بالاتر است .
دکتر ملک زاده گفت : طبق اعلام سازمان سنجش نتایج اولیه کنکور کارشناسی ارشد ۹۹ در دهه دوم شهریورماه اعلام خواهد شد.
یاد آور می شود ؛ بیش از ۶۹۱ هزار داوطلب برای کسب صندلی‌های کارشناسی ارشد سال ۹۹ دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی سراسر کشور، با یکدیگر رقابت کردند .
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد