hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > گلستان| توسعه و اشتغال، مهم‌ترین نیازهای امروز گلستان

گلستان| توسعه و اشتغال، مهم‌ترین نیازهای امروز گلستان

استاندار گلستان با بیان اینکه توسعه و ایجاد اشتغال را باید مهم‌ترین نیاز امروز این استان دانست و اظهار کرد: تحقق این دو مقوله که دغدغه رهبری و دولت هم است تنها با مشارکت و همکاری مردم با دولت امکان‌پذیر است. 

سید مناف هاشمی در مراسم متمرکز افتتاح و آغاز عملیات اجرایی 519 طرح عمرانی، تولیدی و اقتصادی گنبدکاووس، افزود: گلستان ظرفیت زیادی در بخش‌های مختلف برای توسعه و ایجاد اشتغال دارد که باید موردتوجه مدیران، بخش خصوصی و مردم قرار گیرد. او گفت: امسال ایجاد 30 هزار فرصت شغلی در گلستان هدف‌گذاری شده که با توجه به ظرفیت‌های موجود در بخش صنعت، بازرگانی، گردشگری و کشاورزی، تحقق آن دور از انتظار نیست. هاشمی با حساس و متفاوت دانستن شرایط امروز کشور و ضرورت حفظ وحدت و همدلی بیشتر بین مسئولان، علما و مردم اضافه کرد: امروز جامعه نیاز به اعتمادسازی بین مردم و مسئولان و دنبال کردن مسیر وحدت دارد. او تصریح کرد: بر این اساس همه افراد جامعه از هر قوم و مذهبی که هستند و یا هر پست و مقامی که دارند، بایستی با درک شرایط، برای تحقق این نیازها تلاش نمایند تا توطئه‌های دشمن به‌ویژه آمریکا که از سه حربه اقتصادی، روانی و رسانه‌ای علیه ملت استفاده می‌کند، خنثی شود. استاندار گلستان ادامه داد: البته وجود برخی نارضایتی‌ها از شرایط موجود در همه دولت‌ها و کشورها امری طبیعی است اما در شرایط فعلی کشور، دولت بیش از هر زمان نیاز به حمایت همه قوا و گروه‌های سیاسی دارد. او اضافه کرد: امروز کشور نیاز به اعتمادسازی مجدد بین مردم و مسئولان و تقویت وحدت و همدلی بین قوا دارد و نبایستی ناآگاهانه و بی‌توجه به این موضوع، در زمین دشمن بازی کرد زیرا مشکلات را بزرگ‌تر می‌کند. هاشمی، ایجاد و تقویت مسیر امید و شادابی در جامعه به‌ویژه برای نسل جوان را از دیگر نیازهای امروز کشور دانست و تصریح کرد: امروز مسیر توسعه از سمت جوانان می‌گذرد و اگر به این قشر کمتر توجه شود، آسیب‌های جدی به کشور وارد می‌شود. او خاطرنشان کرد: امروز همه مسئولان به‌ویژه ائمه جمعه و جماعات باید خود را سهیم در توسعه بدانند و از تریبون‌هایی که در اختیاردارند برای ایجاد فضای امید و شادابی در جامعه استفاده کنند.

استاندار گلستان همچنین با تبریک هفته دولت و گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر، بر لزوم استفاده بهینه از فرصت مسئولیت برای خدمت به مردم توسط مدیران تأکید کرد و گفت: در این ایام در گلستان طرح‌های عمرانی و اقتصادی به ارزش چهار هزار و 910 میلیارد ریال افتتاح و عملیات اجرایی طرح‌های دیگر در این زمینه به ارزش 670 میلیارد ریال آغاز می‌شود.

هاشمی افزود: از مجموع اعتبار طرح‌های عمرانی و اقتصادی گلستان در هفته دولت، دو هزار و 680 میلیارد ریال آن برای افتتاح و یا آغاز عملیات اجرایی 519 طرح در گنبدکاووس هزینه شده است.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد